خدمات میزبانی وبسرویس ها و خدمات

دانلود نرم افزار Bitvise SSH Server + Client 9.27

ارتباط سرور و کلاینت از طریق پروتکل SSH

Bitvise SSH یک نرم افزار ssh محبوب است که از پروتکل SSH Secure Shell 2 (SSH2) برای اتصال به سرور مجازی و انتقال اطلاعات استفاده می کند.  با استفاده از Bitvise SSH، می توانید به هر سیستمی که دسترسی دارید، به حالت رمزگذاری شده و به راحتی متصل شوید.

بیشتر بخوانید:

SSH چیست ؟ | آموزش تغییر پورت SSH (اس اس اچ) در چند ثانیه



اولین ویژگی Bitvise SSH  این است که به صورت کاملا رایگان در دسترس است. به طور کلی، Bitvise SSH نیازی به هیچ گونه مجوز و یا اشتراکی ندارد و شما به راحتی می توانید آن را به طور کامل استفاده کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های Bitvise SSH، پشتیبانی آن از انواع مختلف پروتکل های SSH است. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از SSH1، SSH2 و SFTP را دارد. علاوه بر این، Bitvise SSH  از ارتباط FTP و HTTP و HTTPS بهره می‌برد.

Bitvise SSH این نرم افزار همچنین قابلیت پشتیبانی از انواع مختلف سیستم عامل ها، مانند ویندوز، لینوکس، BSD و مک را دارد. این بدان معنی است که می توانید به راحتی با هر سیستمی که بخواهید، با آن کار کنید.

در نهایت، Bitvise SSH  دارای محیط کاربردی کاربر پسند است که به راحتی قابل فهم است. تنظیمات مختلفی را می توانید وارد کنید و برای ارتباط امن خود با سرور های SSH، از امنیت بالایی برخوردار باشید.

در کل، Bitvise SSH  یک ابزار مفید است که برای ارتباط برقراری با سرور های SSH و ارتباط امن با سیستم های خود، از آن استفاده کنید. با ویژگی های کاربردی ، پشتیبانی از پروتکل ها و سیستم عامل ها، Bitvise SSH  خیلی عالی عمل می کند.

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین نرم افزار های اتصال از طریق SSH به سرور لینوکسی


مزایای استفاده از نرم افزار Bitvise SSH  چیست؟

نرم افزار Bitvise SSH دارای مزایای زیر است:

۱. امنیت: این نرم افزار با استفاده از SSH، اطلاعات شما به صورت رمزگذاری شده ارسال و دریافت می‌شوند و تامین امنیت در انتقال داده ها از مزایای این نرم‌افزار است.

۲. کارآیی: اثبات شده است که Bitvise SSH در مقایسه با پروتکل های اتصال دیگر، در عملکرد بهتری دارد.

۳. پشتیبانی از پروتکل های مختلف: این نرم افزار کاربردی  از پروتکل‌های SSH1، SSH2 و SFTP پشتیبانی می‌کند. همچنین این ابزار دارای ویژگی‌های اتصال امن FTP و HTTP/S نیز می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

FTP چیست ؟ معرفی بهترین نرم افزاری های FTP



۴. دوام: با استفاده از Bitvise SSH، کاربران می توانند از دوام و پایداری بالای این نرم‌افزار در طول استفاده از آن برخوردار شوند. همچنین، Bitvise SSH پشتیبانی از سیستم عامل‌های مختلفی از جمله ویندوز، لینوکس، BSD و مک را دارد.

۵. رابط کاربری: این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسندی است که تنظیمات و ابزارهای مختلف را برای کاربران فراهم می کند.

دانلود نرم افزار

 

نسخه Client

دانلود با حجم 25 مگابايت ( رایگان )

لینک کمکی ( official link )

نسخه Server

دانلود با حجم 29 مگابايت ( رایگان )

لینک کمکی ( official link )

بیشتر بخوانید:

دانلود ترمیوس ( Termius ) برای ویندوز و مک


نمایش بیشتر

الهه براتی

هر احساسی داشته باشم، عشق به نویسندگی در من ثابت است. دوست دارم هرچه که می‌بینم ترسیم کنم؛ حال می‌خواهد به زبان کلمات باشد یا به زبان تصویر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا