آموزش های وردپرسبهینه سازی (SEO)

معرفی بهترین افزونه های سئو برای وردپرس

وردپرس به سئو نیاز دارد، افزونه‌ها و ابزار‌هایی که وردپرس در اختیار کاربران قرار داده سئو را آسان تر می‌کنند. جهت بهینه سازی صفحات وبسایت، وردپرس تعدادی افزونه ارائه داده است تا با استفاده از این افزونه‌ها رتبه سایتتان را در نتایج جستجو افزایش دهید. در این مقاله 5 افزونه برتر سئو وردپرس را معرفی خواهیم کرد.

افزونه‌های سئو

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی برای موتور جستجو است. بهترین راه برای پیشرفت در بازاریابی اینترنتی سئو است، در صورتی که سایت سئو بهتری داشته باشد در جایگاه بهتر جستجو برای مخاطبان قرار می‌گیرد. افزونه‌های زیادی برای سئو سایت‌های وردپرسی وجود دارند که با توجه به کارایی افزونه ها می‌توانید به سادگی اقدام به نصب این افزونه ها برای سایت وردپرسی خود کنید تا به عملکرد و کارایی سایت بهبود ببخشید.

انتخاب کلمه‌ی کلیدی مناسب، مشخص کردن عنوان سئو، توضیحات متا، مشخص کردن متن جایگزین تصویر، بررسی نقشه سایت و … از ویژگی های یک افزونه سئو است.

1. Yoast SEO

یک افزونه قدرتمند و محبوب برای سئو وردپرس افزونه Yost است. افزونه یوآست به شما کمک می‌کند تا یک محتوا سئو شده برای موتور جستجو و مخاطبانتان ایجاد کنید. از دیگر ویژگی های این افزونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  بهینه سازی ساختار پاراگراف
  2. کنترل تراکم کلمات کلیدی
  3. مشخص کردن توضیحات متا
  4. مدیریت لینک ها و ریدایرکت ها
  5. مدیریت کلمات کلیدی
  6. استفاده از کلمات کلیدی در زیر عنوان ها
  7. اشتراک گذاری شبکه‌های اجتماعی
  8. و …

معرفی برترین افزونه های سئو برای وردپرس یوآست

2. SeoPress

سئوپرس یک افزونه سئو ساده و سریع است و به عنوان یکی از بهترین افزونه‌های سئو برای مبتدیان شناخته شده است. اگر تازه کار هستید و می‌خواهید سئو سایت خود را بهبود ببخشید، افزونه SeoPress برای سایت وردپرسی شما یک انتخاب عالی می‌تواند باشد. SeoPress به شما این امکان را می‌دهد تا تمام عناوین و توضیحات متا خود را برای پست ها و صفحات مدیریت کنید. از ویژگی‌های این افزونه می‌توان به مواد زیر اشاره کرد.

  1. ایجاد knowledge graph
  2. پیش نمایش برای موبایل و دسکتاپ
  3. پیش نمایش محتوای شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و توییتر
  4. بازنویسی URL
  5. ایجاد نقشه سایت XML
  6. و … .

معرفی برترین افزونه های سئو برای وردپرس سئوپرس

 3. All in one SEO

All in One SEO (AIOSEO) یک افزونه مهم برای سئو وردپرس است، این افزونه را می‌توان به عنوان یک متخصص سئو معرفی کرد زیرا یک افزونه سئو جامع برای وردپرس است و به شما کمک می‌کند تا رتبه سایت را در نتایج جستجو بهبود ببخشید. افزونه AIOSEO یک رابط کاربری آسان دارد و به سادگی می‌توانید توضیحات متا را به صفحات و پست ها اضافه کنید، نقشه های سایت XML ایجاد کنید، اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی را بهینه کنید و … .

معرفی برترین افزونه های سئو برای وردپرس aioseo

4. Platinum SEO

یک افزونه با حجم کم و کاملا کارآمد در سایت وردپرسی که برای کمک به شما در بهینه سازی برای موتور جستجو طراحی شده است. پلاتینیوم سئو برای مبتدیان و متخصصان کاربرد دارد زیرا استفاده از آن بسیار آسان است و سئو درون صفحه‌ای را به خوبی کنترل می‌کند. از امکانات افزونه Platinum SEO می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان تنظیم URL به صورت خودکار
  2. امکان ایجاد متا تگ های شبکه های اجتماعی برای فیس بوک، توییتر، پینترست و لینکدین. همچنین تمام تگ های متا مرتبط SEO را به صورت خودکار تولید می‌کند
  3. عنوان سئو شده برای پست و صفحهات
  4. پشتیبانی از انواع پست های سفارشی
  5. و… .

معرفی برترین افزونه های سئو برای وردپرس platinum seo

5. Squirrly SEO

Squirrly SEO صفحات سایت شما را مانند گوگل بررسی می‌کند پس می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برای سایت وردپرسی شما باشد. Squirrly SEO ترافیک سایت شما را بررسی می‌کند و مشخص می‌کند که کاربرانتات تا چه اندازه با محتوای سایت شما ارتباط برقرار کرده‌اند. از ویژگی‌های این افزونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ابزار تحقیق کلمات کلیدی
  2. کمک در مشخص کردن اهداف سئو
  3. SEO live Assistant
  4. ابزار SEO Snippet
  5. و … .

معرفی برترین افزونه های سئو برای وردپرس squirrly seo

هر سایت وردپرسی برای کسب بهترین نتایج در موتورهای جستجو نیاز به ابزار های مختلفی دارد، یکی از ابزار هایی که برای بهینه سازی سایت به شما کمک می‌کند افزونه سئو است. در این مقاله 5 افزونه قدرتمند سئو را معرفی کردیم تا با توجه به کاربرد آنها اقدام به نصب بر روی سایت وردپرسی کنید در صورتی که جهت نصب افزونه وردپرس نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید مقاله نصب افزونه در وردپرس را مطالعه نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا