ثبت دامنه

ثبت دامنه

ثبت دامنه اولین قدم جهت راه‌اندازی یک وب سایت و حضور در دنیای اینترنت است. نام دامین آدرسی است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن به وب‌سایت شما دسترسی داشته باشند. خرید دامنه ‌از نظر پسوند به دو دسته‌ی ملی مانند دامنه IR. و بین المللی مانند دامنه COM. تقسیم بندی می‌شود.
جستجو و خرید دامنه مناسب تاثیر بسیاری در ایجاد اعتبار، برند سازی و بازدهی وب سایت شما خواهد داشت. در این صفحه می‌توانید نام دامنه مورد نظر خود را جستجو نمایید و پس از بررسی و چک کردن آزاد بودن دامین، اقدام به ثبت دامنه مورد نظر نمایید. پس از خرید دامین مورد نظر، در کنترل‌ پنل ارائه شده می‌توانید مواردی مانند: Whois ،NameServer ،DNS و تمدید خودکار را مدیریت نمایید.

ثبت دامنه

به دنیا سلام کن ...

آیا جهت انتخاب دامنه مناسب، نیاز به دریافت مشاوره دارید؟ با کارشناسان هاستیدا در ارتباط باشید

لیست قیمت دامنه

پسوندقیمت(تومان)قوانین ثبت
پسوندقیمت(تومان)قوانین ثبت

دامنه ملی

دامین ملی اشاره به موقعیت جغرافیایی کسب و کار شما خواهد داشت. برای مثال زمانی که یک سایت با پسوند FR. مشاهده نمایید متوجه خواهید شد که این سایت متعلق به یک سازمان یا کسب و کار در کشور فرانسه می‌باشد. پسوند کشور ایران دامین IR. است. ثبت و خرید دامنه ir. گزینه‌ای مناسب برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب و کارهای داخلی می‌باشد. قیمت دامنه IR. در مقایسه با پسوند های بین‌المللی بسیار ارزان‌تر است. هاستیدا خدمات فروش دامنه ir را با قیمت بسیار ارزان ارائه مینماید که در این صفحه میتوانید به صورت آنی عملیات چک کردن دامنه را انجام دهید و در صورت آزاد بودن دامنه اقدام به ثبت دامین ir نمایید. توجه داشته باشید جهت ثبت دامین ایرانی (IR) لازم است با استفاده از آموزش ساخت شناسه ایرنیک که در وبلاگ هاستیدا منتشر شده است، ابتدا یک حساب کاربری در سایت ایرنیک(NIC) افتتاح نمایید.

  • ثبت آنی
  • قیمت مناسب
  • امکان قفل کردن دامنه
  • ارائه کنترل پنل مدیریتی
  • تنوع پسوند های ارائه شده
  • ارائه خدمات با همکاری رجیسترار های معتبر
 

دامنه بین المللی

از دامین‌ ملی که صرف نظر کنیم، دیگر پسوند‌ های موجود در دسته‌ی دامین بین‌المللی قرار خواهند گرفت. پسوند های بین المللی اشاره‌ای به جغرافیای کسب و کار آنلاین شما نخواهند داشت. از رایج ترین دامین‌های بین المللی میتوان به (com (Commercial) ،net (Network) ،org (Organization و (info (Information اشاره کرد. همکاری با رجیسترار های معتبر باعث شده است که هاستیدا بتواند خدمات ثبت دامین بین‌المللی مانند دامنه دات کام را بدون تاثیر تحریم‌ها بر روی سرویس‌ مشترکین ارائه نماید. اگر در حال راه اندازی یک سایت هستید که اکثر قشر های جامعه مخاطب شما هستند بهترین دامنه برای وب سایت شما دامنه دات کام ( com. ) خواهد بود که در صفحه ثبت دامنه سایت هاستیدا میتوانید دامنه com را با قیمت بسیار مناسب به صورت آنی جستجو و ثبت نمایید.

خانواده هاستیدا

مشتریان ما نبض تپنده هاستیدا هستند

  • سید مسعود موسوی

    مدیر فنی و مهندسی اگریگیتوری استان ایلام

    ما در مرکز اگریگیتوری و شتاب دهنده هزاره سوم تا به حال با خدمات دهنده‌های مختلفی در زمینه هاست و سرور همکاری داشتیم اما طی این مدتی که با هاستیدا همکاری داشتیم، به قدری از خدمات و پشتیبانی این سرویس دهنده راضی هستیم که در حال انتقال تمام سرویس‌های قبلی بر روی سرور های هاستیدا می‌باشیم

  • حسین غفوری

    ستاره ایران

    یکی از مهمترین درخواست‌هایی که امروزه مشتریان از مجموعه‌های هاستینگ دارند پاسخگویی سریع و ارائه راهکار مناسب بر اساس نیاز آنها است. استفاده از سرویس‌های شرکت هاستیدا یکی از بهترین تجربه‌هایی بود که ما در این چند سال با شرکت‌های هاستینگ داشتیم. پاسخگویی، پیگیری، دانش فنی و قیمت از مهم‌ترین دلایل انتخاب هاستیدا بود.

  • محمد جعفری

    مدیر عامل شرکت بالوین و تیک سل

    برای راه اندازی تیک سل به سرور هایی نیاز داشتیم که شبکه توسعه پذیری‌ داشته باشند تا بتوانیم ارتباطات داخلی و خارجی مورد نیاز تیم برنامه نویسی را فراهم کنیم. تیم فنی هاستیدا با همکاری‌های ویژه‌ای که با‌ مجموعه بالوین داشتند توانستند به بهترین شکل ممکن زیر ساخت مورد نیاز ما را فراهم کنند که نهایت تشکر را از اعضای این مجموعه دارم.

وبلاگ

به‌روزترین آموزش‌ها و اخبار دنیای IT

آموزش تصویری کاهش فضای هارد ماشین مجازی در ESXi7
آموزش تصویری کاهش فضای هارد ماشین مجازی در ESXi7
دانلود آخرین نسخه نرم افزار آیتونز ( iTunes ) ویندوز
دانلود آخرین نسخه نرم افزار آیتونز ( iTunes ) ویندوز
معرفی افزونه وردپرس Constant Contact
معرفی افزونه وردپرس Constant Contact
هندشیک دامین ( Handshake domain ) چیست؟
هندشیک دامین ( Handshake domain ) چیست؟
آموزش آپدیت دایرکت ادمین
آموزش آپدیت دایرکت ادمین
دامنه sh. چه کاربردی دارد؟
دامنه sh. چه کاربردی دارد؟
تماس با هاستیدا
۰۲۱ - ۷۸۳۷۲