دانلود

دانلود MAMP PRO برای ویندوز و مک

شبیه ساز سرور

وقتی شما یک  هاست یا سرور مجازی خریداری می کنید در حقیقت یک فضایی از یک یا کل یک سیستمی که برای میزبانی از برنامه شما تنظیم شده است را در اختیار دارید، که بتوانید برنامه یا اسکریپت خود را روی این فضا تنظیم و در اختیار مخاطبان خود در یک شهر، کشور یا تمام جهان قرار دهید اما خب این شامل هزینه و معایب دیگری هست، مثلا اگر شما بخواهید اول برنامه یا اسکریپت خود را تست و آزمایش کنید یا اون رو فقط توی یک شبکه کوچک مثلا شرکتی قرار دهید که هم ار لحاظ امنیت و هم از لحاظ دسترسی برای شما بهتر باشد استفاده از لوکال هاست ( Localhost ) بهترین گزینه هستش.

ولی خب این لوکال هاست یا همان سرور محلی سیستم شما نیاز به تنظیماتی دارد که انجام دستی آن به تخصص و صرف زمان دارد که شاید در تخصص شما یا زمان کافی برای اینکار را نداشته باشید و حوصله سر و کله زدن با خطا ها و ارورهایی که شاید پیش بیاید را نداشته باشید و از همین رو نیاز به نرم افزارهای شبیه ساز محلی سرور ( Localhost ) دارید و در این نوشتار با یکی  از بهترین های آن ها آشنا خواهید شد و به راحتی می توانید آن را برای سیستم عامل های مختلف دانلود کنید.

نرم افزار Mamp

نرم افزار Mamp در ابتدا برای کامپیوترهای اپل و به اصطلاح برای پلتفرم و سیستم عامل مک منتشر شد اما رفته رفته پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز را نیز در دستور کار خود قرار داد و امکانات این نرم افزار خیلی بیشتر از نرم افزارهای Wamp و Xampp است و علاوه بر php از Python و Ruby هم پشتیبانی می کند.

به بیانی دیگز MAMP  به طور خاص برای توسعه دهندگان حرفه ای وب و برنامه نویسان طراحی شده است. این نرم افزار به کاربران امکان نصب و مدیریت آسان فضای توسعه را می دهد.

توسعه دهندگان حرفه ای وب برنامه های خود را با جزئیات دقیق تست می کنند و به یک محیط توسعه با قابلیت پیکربندی همراه با تمامی مولفه های مورد استفاده توسط مراکز ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) نیاز دارند.

با استفاده از نرم افزار MAMP به راحتی می توان آخرین AJAX ایجاد شده را تست کرده و صفحه جدیدی را با webEdition ایجاد کرد. همچنین MAMP امکان اتصال یک سرور محلی را با یک ارائه دهنده DNS پویا مانند dyndns.com فراهم می کند.

دانلود

نسخه Windows

دانلود ورژن 5.0.5.3998 با حجم 704 مگابايت به همراه سریال

دانلود ورژن 4.2.0.23979 با حجم 472 مگابايت به همراه سریالن

سخه Mac

دانلود با حجم 452 مگابايت

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا