دانلودویندوز

نرم افزار ریموت دسکتاپ RDP | دانلود RD Client اندروید و iOS + ویدیو آموزشی

ریموت دسکتاپ چیست ؟

نرم افزار ریموت دسکتاپ چیست ؟ ریموت دسکتاپ یا RDP یک پروتکل برای اتصال یک کامپیوتر یا یک تلفن همراه به یک سرور مجازی ویندوز می‌باشد. اگر شما یک سرور مجازی ایران یا سرور مجازی خارج با سیستم عامل ویندوز خریداری نمایید حتما به دنبال این موضوع خواهید بود که یک نرم افزار مناسب جهت اتصال به ریموت دسکتاپ از طریق اندروید یا IOS دانلود نمایید که در ادامه امکان دانلود بهترین نرم افزار ریموت دسکتاپ برای گوشی های اندرویدی و آیفون فراهم شده است.

در سیستم عامل ویندوز نرم افزار استفاده از این پروتکل با نام Remote Desktop Connection بصورت پیش‌فرض وجود دارد، اما در تلفن‌های همراه، تبلت ها و دستگاه‌های اندروید و iOS این نرم افزار وجود نداشته و برای استفاده از این پروتکل نیاز به نصب نرم افزار جانبی است.

نرم افزار ریموت دسکتاپ RD Client یکی از این نرم افزار های جانبی و محبوب برای برقراری ارتباط بین کاربر و سرور ویندوزی است که از طریق لینک زیر میتوانید آخرین نسخه RD Client را دانلود نمایید و آموزش ویدیویی تنظیمات این نرم افزار را مشاهده نمایید تا پس از خرید سرور مجازی یا سرور اختصاصی بتوانید به راحتی به آن متصل شوید.

نرم افزار ریموت دسکتاپ

 

آموزش استفاده از نرم افزار ریموت دسکتاپ RD Client در تلفن همراه و تبلت

 

دانلود نرم افزار ریموت دسکتاپ (RD Client)

 

نسخه اندروید:

دانلود از گوگل پلی

دانلود لینک مستقیم

نسخه iOS:

دانلود از اپ استور

 

 

 

نمایش بیشتر

ارغوان تهرانی

ارغوان تهرانی هستم، حدود ۵ سال است که در حوزه تولید محتوا فعالیت می‌کنم. علاقه زیادی به وب گردی و مطالعه مقالات حوزه IT دارم. در کنار فعالیت‌های تولید محتوا و سئو، علاقه زیادی به یادگیری مباحث هاستینگ دارم و در تلاش خواهم بود تا تجربیات و معلوماتم در این حوزه را با مخاطبین وبلاگ هاستیدا به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا