دانلود

دانلود نرم افزار ادوبی کانکت (Adobe Connect meeting application)

با توجه به رواج برگزاری کلاس‌ مجازی و وبینار بر روی سرور ادوبی کانکت، دانش‌پذیران حاضر در کلاس آنلاین نیاز دارند از طریق نرم افزار Adobe Connect در جلسات حضور یابند. همان طور که می‌دانید کشور ایران در لیست تحریم شرکت گوگل قرار دارد و کاربران ایرانی قادر به دانلود نرم افزار جلسه ادوبی کانکت (Adobe Connect meeting application) نمی‌باشند. به همین جهت تصمیم گرفتیم در این مقاله امکان دانلود Adobe Connect ویندوز و ادوبی کانکت مکینتاش را برای شما فراهم آوریم.

برای شرکت در کلاس آنلاین ادوبی کانکت در سیستم عامل لینوکس میبایست از نسخه وب AdobeConnect استفاده نمایید. در سیستم عامل IOS و Android هم می‌توانید از استور دستگاه خود این نرم افزا  را دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار ادوبی کانکت

ویژگی‌های دانلود نرم افزار ادوبی کانکت (Adobe Connect meeting application) :

  • اساتید می‌توانند با استفاده از سرور ادوبی کانکت ، وب‌کم، صدا، دسکتاپ، تخته و فایل‌های مورد نیاز دانش‌جویان را به اشتراک بگذارند.
  • دانش‌پذیران کلاس مجازی ادوبی کانکت می‌توانند وب‌کم و صدای خود را به اشتراک بگذارند و قادر خواهند بود با دیگر حاضران در کلاس آنلاین چت نمایند.
  • اساتید قادر خواهند بود جلسه آنلاین را ضبط نمایند و پس از اتمام کلاس آموزش آنلاین، جهت مشاهده و دانلود در اختیار دانش‌پذیران قرار دهند.
  • با استفاده از نرم افزار Adobe Connect شرکت کنندگان در کلاس آنلاین قادر خواهند بود با ارسال ایموجی‌های وضعیت که در این نرم افزار وجود دارد خواسته‌ها و مشکلات خود را به استاد اعلام نمایند. برای مثال می‌توانند با ارسال ایموجی‌های موجود به استاد بگویند که سوال دارند، اینترنتشان کند هست، صدا یا تصویر کلاس آموزش مجازی دارای مشکل است.

دانلود نرم افزار ادوبی کانکت (Adobe Connect meeting) :

 

دانلود دانلود ادوبی کانکت(ConnectAppSetup11_2020_7_6) نسخه ویندوز 64bit

حجم فایل :  ۸۷.۶ مگابایت

دانلود دانلود ادوبی کانکت(ConnectAppSetup2020.1.5) نسخه ویندوز 32bit

حجم فایل :  9 مگابایت

دانلود دانلود ادوبی کانکت(AdobeConnect_2020.6.7) نسخه مکینتاش

حجم فایل : ۱۴.۱ مگابایت

پسورد فایل‌های فشرده : www.hostida.com

 

نمایش بیشتر

صبا رشیدی

سلام، من صبا رشیدی هستم. حدودا ۸ سال هستش در زمینه تولید محتوا و سئو فعالیت میکنم و در حال حاضر به عنوان سرپرست واحد تولید محتوا شرکت هاستیدا مشغول به کار هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا