آموزش

آموزش ساخت اپل آیدی برای ایرانیان در سال 2023

پس از خرید هر گوشی آیفون اولین کاری که باید انجام دهید، ساخت Apple ID است. مثل نوزادی که متولد می‌شود و احتیاج به شناسنامه دارد، تلفن هوشمند شما هم نیازمند اپل آیدی است تا به آن هویت ببخشد. بدون اپل آیدی نمی‌توانند از اپ استور غنی اپل و خدمات ویژه آیفون استفاده کنید و  عملا با دستگاهی بی مصرف روبرو می‌شوید.

ساخت اپل آیدی برای ایرانیان به دلیل عدم وجود پیش‌شماره ایران در قسمت تنظیمات کمی پیچیده‌تر از کاربران سایر نقاط دنیاست اما نگران نباشید زیرا در این مقاله قصد داریم به شما بیاموزیم چگونه می‌توانید بدون وارد کردن شماره تلفن و طی چند مرحله بسیار ساده برای خود یک اپل آیدی معتبر بسازید.

بیشتر بخوانید:

آموزش خرید سرور مجازی برای ساخت اپل آیدی


نکات مهم برای ساخت اپل آیدی

حتما شما هم هنگام ساخت اکانت‌های گوناگون برای استفاده از سرویس‌هایی مانند ایمیل از وارد کردن اطلاعات هویتی خسته شده‌اید اما باید بگوییم هنگام ساخت اپل آیدی در هنگام وارد کردن اطلاعات درخواستی نهایت دقت خود را به کار ببرید در غیر این صورت ممکن است مجبور شوید برای همیشه قید استفاده از دستگاهی که اکانت خود را به آن متصل کرده‌اید را برای همیشه بزنید!

می‌پرسید چرا؟ در پاسخ باید بگوییم که شرکت اپل در خصوص مسائل امنیتی به شدت سخت‌گیر است و اصولا دلیل استفاده از شماره تلفن برای ساخت اکانت هم در راستای همین سیاست است. این شرکت به صورت دوره‌ای از شما احراز هویت کرده و اگر فعالیت مشکوکی در حساب شما ببینید دچار دردسر خواهید شد! پس پیش از ساخت اپل آیدی حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • استفاده از ایمیل اصلی
  • دقت در وارد کردن تاریخ تولد به ترتیب سال/روز/ماه
  • دقت در هنگام انتخاب سوالات امنیتی

چگونه یک آدرس پرداخت برای اپل آیدی خود ایجاد کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید در صورتی که بخواهید از سرویس‌های پرداختی و اشتراکی شرکت اپل مانند آیتونز، اپل موزیک، اپل تی وی، اپ استور و سایر سرویس‌های مرتبط استفاده کنید نیاز دارید تا برای تکمیل اطلاعات حساب بود، اطلاعات کارت اعتباری یا حساب‌های بانکی (Payment Information) و آدرس‌ (نشانی)های پرداخت (Billing & Shipping Address) را تکمیل کنید.

در صورتی که در حال حاضر به این فکر می‌کنید که ایرانیان چگونه باید این اطلاعات را کامل کنند و نا امید شده‌اید، توصیه می‌کنیم از طریق لینک زیر وارد وب‌سایت Fake Person Generator شوید و از اطلاعات جعلی که برای شما ساخته شده استفاده کرده و البته نگران هم نباشید زیرا اپل هنگام احراز هویت یا روش‌های بازیابی اپل آیدی از این اطلاعات استفاده نمی‌کند.

Fake person generation

ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن

فقط با در دست داشتن یک گوشی آیفون و بدون نیاز به شماره تلفن می‌توانید Apple ID خود را بسازید. کافی است مراحل زیر  را طی کنید:

۱. وارد تنظیمات گوشی آیفون خود شوید و روی Sign in to your iPhone کلیک کنید.

۲. حالا گزینه Don’t have an Apple ID or forgot it را انتخاب کنید.

۳. روی Create Apple ID کلیک کنید.

۴. در قسمت Birthday، Last Name، First Name به ترتیب نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را وارد کنید و پس از آن روی Next در بالا کلیک کنید.

۵. ایمیل اصلی خود را در قسمت Email وارد کنید زیرا این ایمیل شناسه‌ی اصلی اپل ایدی شما هنگام ورود به اکانتتان خواهد بود.

۶. در قسمت Password، رمز عبور و تکرار آن را در قسمت Verify وارد کنید.

۷. حالا باید شماره تلفن خود را وارد کنید. با حفظ پیش‌شماره ایالات متحده، در قسمت مشخص‌شده،‌ همان شماره‌ تلفنی را که از سایت Fake Person Generator استخراج کرده‌اید وارد کرده و روی Next ضربه بزنید.

۸. گزینه Didn’t get a verification code را انتخاب کنید.

۹. روی Verify Later ضربه بزنید.

۱۰.  continue را انتخاب کنید.

۱۱. انتخاب Agree در پایین صفحه با قوانین موافقت کنید و در پنجره بعد مجدداً Agree را انتخاب کنید.

۱۲. هم اکنون اپل آیدی شما ساخته شده و تنها نیاز به فعال‌سازی دارد.

۱۳. روی Verify Email Address ضربه بزنید.

۱۴. انتخاب Send Code

۱۵. به ایمیل خود مراجعه کنید و از قسمت Inbox آخرین ایمیل حاوی کد تأیید ارسال‌شده از سوی اپل را در این قسمت وارد کنید.

در ادامه برای استفاده از اپل استور و دانلود اپلیکیشن‌ها باید آدرس پرداخت را به حساب خود اضافه کنید. به همین دلیل باید مراحل زیر را طی کنید:

۱. اپ استور را باز کنید، نام یک اپلیکیشن را به دلخواه وارد و روی Get ضربه بزنید. در پنجره‌ی پاپ آپ روی Review ضربه بزنید.

۲. در اینجا کشور همان ایالات متحده باشد، سپس گزینه‌ی Agree to Terms and Conditions را فعال و Next را انتخاب کنید. پیشنهاد میشود این مرحله از ساخت اپل آیدی رایگان را با استفاده از یک سرور مجازی مطمئن مانند سرور مجازی المان و vps لهستان استفاده نمایید تا اپل آی دی شامل تحریم ها نشود.

۳. در صفحه‌ی بعد، بخش Payment Method را روی None قرار دهید.

۴. در ادامه صفحه از قسمت پیش‌نیازها مشخصات آدرس جعلی را کپی و در قسمت‌های مربوطه جای‌گذاری کنید.

۴. پس از تکمیل موارد روی Next و در انتها روی Continue ضربه بزنید.

در پایان…

در صورتی که این مراحل را به ترتیب طی کنید به راحتی می‌توانید اکانت خود را بسازید و از امکانات بی نظیر آن نهایت استفاده را ببرید. در صورتی در یک از این مراحل سوالی دارید در قسمت نظرات آن را مطرح کنید تا پاسخگوی شما باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سبحان عزیز درود بر شما
    تمامی اطلاعات مربوط به احراز هویت را باید از سایت Fakeperson generation دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا