آموزش های وردپرسبرنامه نویسی و طراحی سایت

معرفی سایت های ارائه دهنده قالب وردپرس

قالب وردپرس به اندازه دکوراسیون منزل و محل کار و حتی لباسی که می‌پوشیم اهمیت دارد! چرا که بسیاری از کاربران و کارفرمایان در نگاه اول جذب قالب وب سایت شده و به مسائل فنی توجهی ندارند.

فراموش نکنید که قالب وب سایت به نوعی بیانگر هویت برند شما است پس برای انتخاب آن باید زمان زیادی صرف کنید و تمام جوانب را مد نظر قرار دهید اما در بین یک نکته وجود دارد که شاید کم‌تر به آن توجه شده است.

همیشه به یاد داشته باشید که طراحی قالب وردپرس اختصاصی یا طراحی وب سایت به صورت اختصاصی در شرایطی بسیار خاص، منطقی است. اولین دلیل آن هم هزینه بسیار بالایی است که به عنوان مدیر وب سایت وردپرسی باید متحمل شوید.

ما در این مقاله بهترین وب سایت های ارائه دهنده قالب‌های وردپرس را به شما معرفی می‌کنیم تا بدون صرف هزینه یا با قیمیتی مقرون به صرفه و بدون بهره‌گیری از نیروی متخصص برنامه نویس به راحتی بتوانید قالب دلخواه وب سایت خود را پیدا کنید.

اما پیش از هر چیز باید در مورد ویژگی‌های یک قالب مناسب اطلاعاتی داشته باشید.

ویژگی های یک قالب وردپرس خوب چیست؟

پس از خرید دامنه و هاست وردپرس نوبت به نصب وردپرس روی هاست می رسد. وقتی این کارها را انجام دادید باید قالب سایت را انتخاب و نصب کنید اگر کمی در انتخاب خود تردید دارید به این موارد دقت کنید:

  • واکنشگرا و ریسپانسیو بودن قالب وردپرس
  • سبک و کم حجم بودن
  • راست‌چین بودن
  • سازگاری قالب با سایر افزونه های وردپرس
  • قابلیت شخصی سازی مناسب قالب وردپرس
  • جذاب و کاربرپسند بودن قالب وردپرس
  • امنیت مناسب قالب وردپرس
  • پشتیبانی مناسب از قالب وردپرس

بیشتر بخوانید:

آموزش نصب قالب بر روی وردپرس



بهترین سایت‌های ارائه دهنده قالب وردپرس عبارتند از:

مخزن وردپرس

بهترین منبع برای دانلود قالب وردپرس، مخزن اصلی وردپرس است چرا که بیش از 8400 تم رایگان در آن وجود دارد و هر قالب پس از یک روند بررسی دقیق در این مخزن گنجانده شده‌ است. به طور کلی مزایای استفاده از این مخزن عبارتند از:

  • افزونه و قالب ها از امنیت خوبی برخوردار هستند.
  • به صورت کاملا رایگان در اختیار تمامی کاربران دنیا قرار گرفته است.
  • می‌توانید مشکلات و سوالات خود را مستقیما از طراحان اصلی بپرسید.
  • هزاران قالب و افزونه محبوب به صورت رایگان در اختیار شماست.
  • سورس کدهای تمامی قالب و افزونه ها توسط کارمندان وردپرس بررسی می‌شوند.
  • هیچ کدام از محصولات مخزن وردپرس دارای ویروس یا کد های مخرب نیستند.

دسترسی به مخزن وردپرس

معمولاً از دو روش می‌توانیم به مخزن وردپرس دسترسی پیدا کنیم و از افزونه‌های رایگان آن استفاده کنیم.

دسترسی به مخزن از طریق سایت وردپرس

روش اول دسترسی به مخزن وردپرس آن است که از طریق سایت اصلی وردپرس (به آدرس WordPress.org) وارد شویم و در منو گزینه plugins وجود دارد که ما را مخزن افزونه‌های وردپرس می‌رساند. همچنین گزینه بعدی themes  نام دارد که ما را به مخزن قالب‌های وردپرس می‌رساند.

 

حال می‌توانیم نام افزونه یا نام قالب موردنظر را جستجو کنیم تا به صفحه مخصوص آن افزونه یا قالب در مخزن وردپرس برسیم. سپس می‌توانیم با کلیک بر روی دکمه  Download، فایل zip افزونه موردنظر را به‌صورت رایگان دانلود کنیم.

سپس برای نصب این افزونه نیز می‌توانیم فایل را در سایت وردپرسی خود آپلود کنیم.

دسترسی به مخزن از طریق داشبورد وردپرس

دیگر روش استفاده از مخزن وردپرس، دسترسی به آن از طریق داشبورد ادمین وردپرس است.

برای این کار کافی است از منوی افزونه‌ها گزینه افزودن را انتخاب کنیم و در قسمت جستجوی افزونه‌ها، نام افزونه موردنظر را تایپ کنیم.

در این هنگام نتایجی که از جستجو ظاهر می‌شود، در اصل نتایج جستجو در مخزن وردپرس است. یعنی سایت ما مستقیم به مخزن وردپرس و وصل شده است. در این حالت ما می‌توانیم افزونه‌ها را با زدن چند دکمه، از مخزن وردپرس به وب‌سایت وردپرسی خودمان بدون هیچ اقدام اضافه‌ای انتقال داده و نصب کنیم.

MOJO Marketplace

وب سایتی بعدی ارائه دهنده بهترین قالب‌های وردپرس MOJO است. این وب سایت یک فروشگاه بزرگ برای تم های وردپرس، پلاگین ها و خدمات مرتبط است و در ان می‌توانید بیش از 7500 تم و پلاگین بسیار جذاب پیدا کنید.

هر پوسته در MOJO Marketplace از طریق یک فرایند به صورت ارسال دستی ارائه می شود. تیم بررسی هر موضوع را با دقت بررسی می کند تا استانداردهای برنامه نویسی با کیفیت بالا را تضمین کند.

این سایت دارای ویژگی فیلتر جستجو برای موضوعات و دسته بندی هاست که به شما اجازه می دهد تا سریعتر تم های طراحی شده برای صنعت یا دسته خاص را انتخاب  کنید.

Themeforest

Themeforest یک مارکت پلیس است که فروشندگان و طراحان محصولات خود را در آن قرار می دهند و این سایت از طریق فروش محصولات فروشندگان پورسانت دریافت می کند. مهم ترین محصولات تحت وب عرضه می شوند که استانداردهای بالایی داشته و بسیار حرفه ای هستند. آپدیت ها هم به صورت منظم در اختیارتان قرار می گیرد. پشتیبانی 24 ساعته نیست و ممکن است دو الی سه روز در انتظار پاسخ باشید.

از طرف دیگر، هزینه ها به دلار است و  پرداخت های ارزی و بین الملل برای ما ایرانی ها دشواری هایی به همراه دارد. علاوه بر این ها، محصولی که دریافت می کنید به انگلیسی است بنابراین هنگام استفاده از این وب سایت لطفا این موارد مد نظر قرار دهید.

CSSIgniter

این سایت در مخزن خود حدود 80 تم فوق‌العاده برای مشاغلی مانند رستوران‌ها، هتل‌ها، مجلات و موضوعات کسب و کار دارد. تم ها به صورت منظم با دسته بندی هایی با تصاویر زیبا، پیش نمایش های زنده را در اختیار شما قرار می دهند.

شما می توانید با پرداخت 69-199  دلار در سال به تمام امکانات وب سایت دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین قالب‌های رایگان وردپرس


سخن پایانی…

همان‌طور که گفتیم قالب وب سایت از اهمیت زیادی برخوردار است و برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه باید حوصله زیادی به خرج دهید. در این مقاله شما را با بهترین منابع دانلود قالب وردپرس آشنا کردیم. حالا نوبت شماست! به ما بگویید از نظر شما بهترین وب سایت دانلود قالب وردپرس کدام است؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا