آموزشآموزش های وردپرسبرنامه نویسی و طراحی سایت

بهترین قالب‌های وردپرس برای سایت‌های نوبت‌دهی پزشکی

همواره نوبت دهی به بیماران و حفظ نظم در مطب ها و درمانگاه ها یکی از موضوعات مهم و پیچیده بوده است زیرا هر گونه نقص در این فرآیند، ممکن است باعث شلوغی در سالن های انتظار و ایجاد وقفه در برنامه های درمانی شود.

با طراحی وب سایت نوبت دهی این مشکلات حل خواهند شد. طراحی سایت آنلاین نوب‌دهی پزشکی  تکنولوژی روز و نظم را به محل کار شما می‌آورد و به افزایش رضایت بیماران و پرسنل درمانگاه کمک می کند.در مراحل طراحی این گونه سایت‌ها یکی از مهم ترین قدم‌ها انتخاب قالب مناسب است. در این نوشتار به معرفی بهترین آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش نصب قالب بر روی وردپرس


چگونه یک سیستم نوبت دهی آنلاین بسازیم؟

برای ایجاد یک سیستم نوبت دهی آنلاین می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1- تعیین نیازهای سیستم: باید نیازهای کاربر، عملکردی و امنیتی  را مشخص کنید.

2- تعریف پروفایل کاربری: باید پروفایل کاربری برای مشتریان و پذیرندگان را تعریف کنید. اطلاعاتی مانند نام، آدرس، شماره تلفن و ایمیل اطلاعات مهمی هستند.

3- ایجاد تقویم: برای نوبت دهی باید یک تقویم برای پذیرندگان ایجاد کنید. این تقویم باید مربوط به هر پذیرنده و در دسترس برای مشتریان باشد.

4- تعریف ساعت کاری: باید ساعت کاری پذیرندگان را تعریف کنید. مشتریان نباید بتوانند در زمانی برای نوبت گیری اقدام کنند که پذیرندگان در آن زمان کار نمی‌کنند.

5- پرداخت آنلاین: باید امکان پرداخت آنلاین برای مشتریان فراهم شود. برای این منظور باید با یک شرکت درگاه پرداخت همکاری کنید.

6- ایجاد پیامک یادآور: برای یادآوری مشتریان برای نوبت خود، باید پیامک تعریف کنید. این پیامک می‌تواند شامل اطلاعات مانند زمان و تاریخ نوبت و آدرس پذیرنده باشد.

7- پشتیبانی: همیشه برای رفع مشکلات و پشتیبانی از مشتریان در دسترس باشید. این می‌تواند شامل ارسال ایمیل یا تلفن باشد.

اکنون که با کلیات این کار آشنایی پیدا کردید، نوبت آن رسیده که بهترین قالب های وب سایت های نوبت دهی پرشکی آشنا شوید.

Doccure

Doccure یک قالب کاربردی برای خدمات رزرو پزشکی است نسخه ی نمایشی این قالب شامل تخصص های متعددی مانند مغز و اعصاب، متخصص قلب، دندانپزشک، اورولوژی، ارتوپدی است. هدف اصلی طراحی این قالب ارائه خدمات آنلاین ساده‌ترین و موثرترین شیوه ممکن برای تنظیم قرار ملاقات با پزشک است.

MediClinic

MediClinic با 12 صفحه اصلی قابل تنظیم آسان و مجموعه‌ای مدرن از طرح‌بندی‌های مناسب برای وب سایت‌های نوبت‌دهی پزشکی است و تمام آنچه ممکن است نیاز داشته باشید را دارد. با این تم می‌توانید تمام جنبه های کلینیک پزشکی خود را ارائه دهید یا جدول زمانی دقیق پزشکان را با قابلیت های عالی MediClinic ایجاد کنید. جزئیات مربوط به آزمایشگاه، بیمارستان یا کلینیک خود را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید داروخانه، دندانپزشکی یا هر خدمات پزشکی دیگری را ارائه دهید. به مشتریان خود اجازه دهید بدون زحمت یک قرار ملاقات رزرو کنند یا در کمترین زمان پزشک مناسب را پیدا کنند.

Merit

Merit یک تم وردپرس چند منظوره پزشکی است که برای بیمارستان، درمانگاه و کلا مراقبت های بهداشتی و پزشکی ساخته شده است. 7 دمو اصلی شامل موارد زیر است: بیمارستان عمومی، کلینیک، دندانپزشکی، قلب و عروق، آزمایشگاه، جراحی زیبایی، دامپزشکی، به علاوه 3 نمایش RTL و OnePager دموهای ما برای مطب پزشکان و مطب های خصوصی با تخصص های بهداشتی و پزشکی بیشتر کار می کنند. همه دموها پس از مطالعه دقیق نیازهای مطب های خصوصی واقعی، پزشکان، بیمارستان ها، کلینیک ها و پزشکان ایجاد شده اند.

این قالب به روشی بسیار هوشمندانه و به زیبایی طراحی شده است تا بهترین تجربه کاربری را به ارمغان بیاورد و دارای صفحات داخلی بسیاری مانند صفحات خدمات، صفحات بخش، صفحات نمونه کارها، درباره ما، صفحات قیمت گذاری و بسیاری موارد دیگر است.

Merit به همراه آخرین نسخه پلاگین های جی کوئری با گزینه تم فریمورک قدرتمند Redux ارائه می شود. همچنین با قدرتمندترین صفحه ساز تصویری درگ دراپ Elementor ارائه می شود. فوق العاده انعطاف پذیر است و دارای چندین ویژگی عالی مانند بخش تصویر و بخش ویدیو است.

طراحی واکنش‌گرا این محصول قطعا آن را به یکی از بهترین قالب‌های نوبت‌دهی پزشکی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین قالب‌های رایگان وردپرس


Meni

Meni بهترین تم پزشکی چند منظوره برای وب سایت خدمات پزشکی مانند جراحی دندان، درمان لیزر، مراقبت از سرطان، متخصص پوست، آزمایشگاه شیمیایی، و داروخانه است.

Meni برای وب‌سایت‌های مراقبت‌های پزشکی، بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان، کلینیک پوست پوست، زیبایی، جراح پلاستیک، درمان‌های زیبایی و لیزر، شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی و دارویی و سایت‌های کلینیک پزشکی بهترین است.

ویژگی‌هایی مانند تقویم قرار ملاقات با پزشک، گالری قبل و بعد، فروشگاه ووکامرس، Meni را بهترین گزینه برای فروشگاه محصولات مراقبت از پوست، وب‌سایت‌های رزرو وقت پزشک سلامت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین قالب‌های رایگان وردپرس


سخن پایانی

وردپرس اولیه‌ای که نصب می‌کنید، یک صفحۀ بی روح و سفید است بنابراین سایت‌تان به قالب نیاز دارد. خود وردپرس دارای قالب‌های متنوع زیادی است.

اگر قصد راه اندازی یک وب سایت نوبتدهی آنلاین دارید به راحتی می توانید از قالب های معرفی شده در این نوشتار نهایت استفاده را ببرید.

علاوه بر قالب، برای اضافه شدن امکانات اضافی به سایت، به تعدادی افزونه یا پلاگین نیاز پیدا می‌کنید. مثلا برای سئوی سایت باید افزونه یوست سئو را نصب کنید و بسیاری از افزونه‌های دیگر که هر کدام با هدفی استفاده می‌شوند.

اگر به این مبحث علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم وبلاگ هاستیدا را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا