دانلود

دانلود نرم افزار فشرده سازی و استخراج PeaZip 8.5.0

PeaZip یک نرم افزار مشابه WinRAR و 7Zip می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به استخراج(Extract) بیش از 200 فرمت مختلف مانند BR, CAB, DMG, RAR, UDF, ZST و… همچنین اقدام به فشرده سازی با چندین فرمت مختلف از جمله 7Z, ARC, Brotli BR, BZip2, GZip, PAQ, PEA, RAR و… کنید.

این نرم افزار از قدرت و سرعت بالایی برای فشرده سازی و استخراج برخوردار است که باعث می‌گردد تا کاربران دیگر برای Extract یا Compress کردن فایل های حجیم خود نگرانی نداشته باشند، از طرفی دیگر محیط کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت هایی مانند رمز گذاری و خواندن فایل هایی که با فرمت های خاص فشرده سازی شده‌اند موجب شده تا این نرم افزار طرفداران مخصوص خود را داشته باشد.

اما هدف اصلی ما از این پست رفع یک موضوع است که برای بیشتر کاربران سوال ایجاد کرده است و آن هم مربوط به کنترل پنل محبوب دایرکت ادمین و دریافت بکاپ اطلاعات از آن و مشکل اکسترکت آن در هاست سی‌ پنل می‌باشد، هنگام جابجایی بکاپ دایرکت ادمین به سی‌پنل فول بکاپی که هاست دایرکت ادمین در اختیار شما می‌گذارد ممکن است با فرمت tar.zst باشد، که این خود باعث می‌گردد تا در سی‌پنل به دلیل عدم پشتیبانی این کنترل پنل از tar.zst امکان استخراج را نداشته باشید، اینجاست که نرم افزار های جانبی به کمک شما می‌آیند، PeaZip یکی از این نرم افزار هایی می‌باشد که می‌توانید توسط آن به صورت رایگان اقدام به استخراج اینگونه فایل‌ها در سیستم خود و سپس فشرده سازی مجدد آن به فرمت مورد نظر کنید.

peazip1

از دیگر ویژگی‌های نرم افزار PeaZip می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تنظیم مقدار فشرده سازی
  • متن باز و رایگان
  • امکان جستجو و مشخص کردن فایل‌های تکراری
  • محیط کاربر پسند و روان
  • و…

PeaZip را میتوانید از لینک های زیر دانلود نمایید:

دانلود دانلود نسخه Windows 64bit

حجم فایل :9.61 MB

دانلود دانلود نسخه Windows 32bit

حجم فایل : 8.89 MB

نمایش بیشتر

ارغوان تهرانی

ارغوان تهرانی هستم، حدود ۵ سال است که در حوزه تولید محتوا فعالیت می‌کنم. علاقه زیادی به وب گردی و مطالعه مقالات حوزه IT دارم. در کنار فعالیت‌های تولید محتوا و سئو، علاقه زیادی به یادگیری مباحث هاستینگ دارم و در تلاش خواهم بود تا تجربیات و معلوماتم در این حوزه را با مخاطبین وبلاگ هاستیدا به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا