رمز ارز

معرفی صرافی اریترون Erythron + لینک دانلود اپلیکیشن

بعد از این که صرافی بزرگ بایننس ایرانیان را تحریم کرد، موج بزرگی از راه‌اندازی صرافی‌های رمز ارز ایرانی به راه افتاد. در این میان اریترون یکی از خوش‌نام‌ترین این صرافی‌هاست و خدمات خود را با پشتیبانی از بیش از 700  رمزارز و کارمزد 0.2% به کاربران ارائه می‌دهد. اگر به دنبال ورود به دنیای بی حد و مرز ارز دیجیتال هستید، کافی است پس از خرید vps اپلیکیشن اریترون Erythron را نصب کرده و با خیال راحت ترید کنید.

بیشتر بخوانید:

معرفی صرافی والکس + دانلود اپلیکیشن


چرا صرافی اریترون را انتخاب کنیم؟

این که کارمزد یک صرافی 0.2 درصد باشد؛ اغلب کاربران را وادار می‌کند که چشم بسته از آن استفاده کنند. اما کارمزد پایین تنها مزیت اریترون نیست. این صرافی نمره قابل قبولی هم در بحث امنیت می‌گیرد، چرا که دارای تایید 2 مرحله‌ای گوگل، تایید 2 مرحله‌ای پیامک، ایمیل و شماره تلفن است.

در ضمن یکی از قابلیت‌های جذاب این صرافی رمز ترید است. رمز ترید نوعی رمز امنیتی است که ایمنی کاربران را اهنگام انجام معاملات افزایش می‌دهد و کاربران را مجبور می‌کند که قبل از هر معامله این رمز را وارد سیستم کنند.

مورد دیگری که به عنوان یک کاربری باید به آن دقت کنیم این است که اریترون با پلتفرم فروشگاهی و بازار معاملاتی سازگار است. این امر استفاده از آن را برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای آسان می‌کند.

آموزش ثبت نام و احراز هویت در اریترون

اگر بخواهید به تمام امکانات این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید، باید فرایند احراز هویت را به صورت کامل انجام دهید. اولین گام برای این کار، ثبت نام حساب کاربری است. مطابق تصویر زیر روی این گزینه کلیک کنید.

در این مرحله برای احراز هویت، شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد نمایید.

وقتی کد را دریافت کردید، مطابق تصویر آن را در قسمت مربوطه وارد کنید.

حالا وارد حساب کاربری خود می‌شوید.

اما این پایان کار ما نیست. جهت تکمیل مراحل باید از منوی side bar روی گزینه حساب کاربری کلیک کنید و تمام اطلاعات کاربری مورد نیاز را به درستی وارد کنید. نکته مهم این است که برای ذخیره اطلاعات حتما باید روی گزینه ارسال کد و ذخیره کلیک کنید.

برای تایید اطلاعات، باز هم لازم است کد ارسال شده را در بخش مربوطه وارد کنید.

با وارد کردن کد تایید، حساب کاربری شما در صرافی اریترون با موفقیت احراز هویت می‌شود.

 دانلود اپلیکیشن اندروید صرافی اریترون

اگر می‌خواهید از امکانات جذاب این صرافی روی گوشی همراه بهره ببرید و از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید، می‌توانید از لینک زیر اقدام به دانلود آن نمایید:

برای دانلود کلیک کنید

معیارهای انتخاب یک صرافی معتبر

اگر هنوز در انتخاب اریترون  مردد هستید و نمی دایند که بهتر است به عنوان یک تریدر از صرافی ایرانی یا خارجی استفاده کنید، در این بخش قصد داریم 7 معیار انتخاب یک صرافی معتبر را همراه با توضیحات کوتاه ارائه کنیم.

1- داشتن پشتیبانی

2- میزان شهرت و محبوبیت

3- داشتن امنیت

4- وجود احراز هویت

5- داشتن یا نداشتن محدودیت جغرافیایی

6- میزان کارمزد

7- چگونگی واریز پول

نظر شما چیست؟ آیا تجربه کار با صرافی اریترون را داشته اید و آن را به دیگران هم توصیه می کنید؟

بیشتر بخوانید:

معرفی صرافی والکس + دانلود اپلیکیشن


 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا