اخباررمز ارزکسب و کار اینترنتی

ارز های استریت چیست و چه آینده‌ای دارد؟

متاورس به عنوان یک شبکه‌ مجازی عمل کرده که در آن کاربران قادر خواهند بود با یکدیگر و با دیگر اجزای محیط اطراف خود تعامل کنند. به عبارتی دیگر، در دنیای متاورس افراد به صورت آنلاین و مجازی به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

این دنیای مجازی، جنبه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی،‌ بازی‌های ویدیوئی، فناوری واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) و در نهایت بلاک‌چین را با یکدیگر ادغام می‌کند. به همین دلیل متاورس را می‌توان به دنیایی که توسط واقعیت‌های مجازی و واقعیت‌های افزوده ساخته می‌شود هم نسبت داد.

با افزایش نفوذ بلاک‌چین در دنیای فناوری، پای متاورس به بازی‌های بلاک‌چینی باز شد. بازی‌هایی که افراد در آن می‌توانند آیتم‌های بازی را در قالب ارز دیجیتال خریداری و معامله کنند. البته توجه داشته باشید نوع عملکرد بازی‌های متاورس در بلاک‌چین، تفاوتی با بازی‌های غیر بلاک‌چینی ندارد و فقط دارایی‌های بازیکن در بازی به توکن تبدیل شده است.

یکی از مکان‌هایی می‌توانید به صورت مجازی در آن بازی کنید و پول به دست آورید، های استریت (Highstreet) است. این دنیای مجازی ارز دیجیتال اختصاصی خود یعنی “های استریت” را عرضه می‌کند. نماد این ارز HIGH است. نکته جالب در مورد این ارز دیجیتالی، هدف پشت آن است؛ های استریت با هدف کم‌کردن فاصله بین فروش آنلاین و فیزیکی ایجاد شده است.

اگر در مورد این ارز کنجکاو شده‌اید، در ادامه همراه ما باشید تا هر آنچه باید در مورد آن بدانید را با شما به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید:


https://hostida.com/blog/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%a9-%da%86%db%8c%d9%86blockchain/

های استریت چیست؟

Highstreet یکی از پروژه‌های متاورس تجارت محور بایننس محسوب می‌شود که از طریق درآمد کسب شده از هر بازی می‌توانید آیتم‌های دیجیتالی و فیزیکی خریداری کنید. بله درست است، محصولات های استریت هم به شکل دیجیتالی و هم به شکل فیزیکی موجود هستند. های استریت به سیستم‌های تجارت الکترونیکی موجود متصل است. به همین دلیل کاربران می‌توانند کالاهای خریداری‌شده در فروشگاه‌های مجازی های استریت را در فروشگاه‌های فیزیکی در حال همکاری با این‌متاورس در دنیای واقعی بخرند و صاحب آنها شوند.

همان طور که گفتیم خالقان این سرزمین خیالی هدف جالبی دارند و می‌خواهند فاصله بین فروش آفلاین و فیزیکی و فضای وب 3 را از بین ببرند و از این طریق وارد حوزه تجارت شوند.

بازی‌های های استریت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بازیکنان در طول بازی کلکسیون‌هایی قابل انتخاب با برچسب‌های ویژه را پیدا خواهند کرد که با بهره‌مندی از آنها می‌توانند دارایی‌های دیجیتال در های استریت را آزاد کنند و در مورد مالکیت آنها مدعی شوند.

High Street از زمان آغاز به کار خود تلاش‌های فراوانی در راستای ایجاد قابلیت هم‌کنش پذیری (Interoperability) انجام داده است. به همین دلیل، متاورس “های استریت” که ارز دیجیتال High را نیز پشتیبانی می‌کند؛ توانسته با شرکت‌های اثرگذار و مهمی ادغام شود؛ از صرافی‌هایی مانند بایننس گرفته تا صندوق‌هایی چون ریپابلیک (Republic) و انیموکا (Animoca).

جالب است بدانید که این سرزمین خیالی نسخه تکامل‌یافته لومیئر وی آر (LumiereVR)، یک شرکت خرده‌فروشی واقعیت مجازی مبتنی بر دید کامپیوتری است که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد.

نحوه کار Highstreet

خب تا این‌جا متوجه شدیم که ماموریت پروتکل های استریت پر کردن شکاف بین دنیای واقعی و دیجیتال و باز تعریف روش‌های استفاده، مصرف و فروش محصولات مالی است. اما نحوه کار آن به چه صورت است؟

ارز دیجیتال HIGH در دنیای متاورس سرزمینی به نام Highstreet World دارد. این سرزمین از کاشی‌های 6 ضلعی تشکیل شده که هر کدوم نماد یک بلوک ساختمانی متاورس هستند. به زبان ساده مناطق پروتکل “های استریت” مجموعه‌ای از 50 شش ضلعی با بلوک های رزرو شده برای املاک مسکونی است.

Highstreet Market یکی دیگر از محصولات پروتکل های استریت است که هدف آن برندهای پیشرویی است که بر روی محصولات تاثیر می‌گذارند یا ببا افراد مشهور و هنرمندان همکاری دارند. این بازار در مرورگر یا در متاورس از طریق Highstreet World در دسترس است.

در این سبک بازی، کاربران می‌توانند تجربه خرید کردن را در حالت MMORPG (یک بازی ویدئویی نقش آفرینی آنلاین) داشته باشند. از این نظر، بازی متاورسی High Street تجربه‌ای شبیه به پلتفرم فروشگاه ساز شاپیفای Shopify را برای برندها فراهم می‌کند.

همچنین رابط کاربری بازی متاورسی های استریت بر اساس پروتکل متاپلکس (Metaplex) ساخته شده و استفاده از آن بسیار آسان است. این رابط کاربری به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا برند خود را به راحتی بر روی نسل سوم وب و یا متاورس های استریت راه‌اندازی کنند.

کاربرد ارز HIGH

با خرید رمز ارز HIGH می‌توانید محصولاتی که بصورت “تولید محدود” در دسترس هستند را خریداری کنید. ضمن آن که، در صورتی که ارز دیجیتال HIGH شما در استخر استیک شود، می‌توانید بخشی از کارمزد تراکنش را هم دریافت کنید. همچنین در این بازی Highstreet Realty می‌توانید در دنیای متاورس املاک و مستغلات به دست آورید!

یکی از افق‌هایی که سازندگان این رمز ارز در نظر دارند این است که رمز ارزهای HIGH به کاربران این فرصت را بدهند تا در امور حاکمیتی شرکت کنند.

شما هم می‌توانید با خرید سرور مجازی وارد این سرزمین متاورسی شوید و درآمد دلاری داشته باشید.

بیشتر بخوانید:


https://hostida.com/blog/metaverse-marketing/

پیش بینی قیمت های استریت High Street

قطعا می‌دانید که صرافی ارزهای دیجیتال به پلتفرم‌هایی گفته می‌شود که به کاربران این امکان را داده که به صورت مجازی و آنلاین ارزهای دیجیتال موزدنظر خود را خرید و فروش کنند. اگر دقت کرده باشید این صرافی‌ها گرایش زیادی به متاورس پیدا کرده‌اند و در سراسر جهان متا توکن را به مشتریان ارائه می‌کنند. توکن های SAND و MANA در نمودارهای توکن های متاورس بالاتر از بقیه بهترین توکن های متاورس قرار گرفته‌اند؛ اما چشم‌انداز HIGH هم جالب توجه است.

پیش‌بینی دقیق قیمت‌ ارزهای دیجیتال در آینده ازجمله ارز های استریت تقریباً غیرممکن است؛ است اما تحلیلگران در مورد آینده خوب این‌رمزارز خوش‌بین هستند. در حال حاضر قیمت های استریت تنها ۱.۰۲ دلار است؛ اما طبق پیش‌بینی‌ها حداقل قیمت آن در سال ۲۰۳۰ ۲۱.۶۱ دلار خواهد بود؛ البته ممکن است این‌پیش‌بینی اصلاً محقق نشود!

در پایان…

به عنوان آخرین نکته باید بگوییم که ایده این بازی از فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی مانند آواتار: آخرین باد افزار، سیاره گنج، وان پیس، و بازی میپل استوری الهام گرفته شده که همگی از جمله انیمیشن‌ها و بازی‌های مورد علاقه سازندگان بازی متاورسی های استریت بوده‌اند. تمامی اعضای تیم یک ویژگی مشترک دارند: همه آنها گیمرهای سرسختی هستند که در 6 سال گذشته روی چشم انداز خود کار کرده‌اند.

های استریت اخیرا یک استارت آپ، به نام Retinad Realite Virtulle را خریداری کرده که در مونترال کانادا مستقر است. علاوه بر آن، در پشت پرده این متاورس، هزاران مشاور و حامی دیگر نیز وجود دارند. طبق برخی پیش‌بینی‌ها قیمت ارز دیجیتال HIGH می‌تواند در آینده نزدیک، حتی از مرز 50 دلار هم عبور کند.

نظر شما چیست؟ آیا مایل به سرمایه‌گذاری در متاورس های استریت هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:


https://news.coincu.com/82430-what-is-highstreet-high-street/
 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا