آموزش های وردپرس

بهترین افزونه‌های POS فروشگاهی ووکامرس

برای این که کشتی تجارت الکترونیک خود را در دریای طوفانی و متلاطم اقتصاد امروز از خطر غرق شدن نجات دهید تنها یک راه دارید. منعطف باشید! گاهی ممکن است هیچ فروشی نداشته باشید و روز بعد با چنان تقاضای بالایی روبرو شوید که از توان مدیریتی شما خارج باشد. دنیای تجارت همین است.

اگر یک فروشگاه WooCommerce را مدیریت می‌کنید، به پلاگین POS یا پایانه فروشی نیاز دارید که برای نیازهای وب سایت شما طراحی شده باشد. در ادامه این نوشتار 5 مورد از بهترین پلاگین‌های POS برای ووکامرس آورده شده است.

wePOS

سریع، واکنش‌گرا، رابط کاربری آسان. این چند کلمه پلاگین wePOS را به نحو احسن توصیف می‌کنند. افزونه wePOS این امکان را برای شما می‌دهد که سفارشات را ثبت کرده و آمار موجودی‌ها را ملاحظه و مدیریت کنید همچنین می‌توانید محصولات خود را بارکد گذاری کرده و به این ترتیب مشکلی در خصوص تعداد کالاها نداشته باشد.

این پلاگین با سرعتی مثال زدنی به درخواست‌های شما پاسخ می‌دهد. UI فوق‌العاده‌ای دارد و در یک کلام: عاشق wePOS خواهید شد.

wePOS

این افزونه همچنین از Appsero SDK برای جمع آوری داده‌ها استفاده می کند. این سیاست سختگیرانه برای جمع آوری داده‌ها کمک شایانی به حفاظت اطلاعات کاربران می‌کند. SDK تجربه کلی استفاده از محصول را بهبود می‌بخشد و به عیب یابی پلاگین کمک می‌کند.

Square

این افزونه برای هر نوع کسب و کاری مناسب است و  به شما کمک می‌کند فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده و توسعه دهید. Square رایگان است و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، می توانید این افزونه را برای WooCommerce دانلود کرده و از همین امروز فروش خود را آغاز کنید.

Square

علاوه بر این با این افزونه می‌توانید امکان استفاده از کیف پول را در وب‌سایت خود فعال کنید که امکانی فوق‌العاده برای ارتقا تجربه کاربری مشتریان شما خواهد بود. تیم فنی Square 24 ساعته و در 7 روز هفته پشتیبانی کاملی ارائه می‌دهد و علاوه بر نظارت بر حساب شما، تراکنش‌ها و فعالیت‌های مشکوک را تجزیه و تحلیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: آموزش افزودن محصول در افزونه ووکامرس

Point of Sale for WooCommerce

آماده‌اید که کسب و کار خود را ارتقا دهید؟ این پلاگین ابزاری پیشرفته برای ثبت سفارشات فروشگاه‌های آنلاین ارائه می‌دهد و در صورتی‌ که علاوه بر فروش آنلاین صاحب کسب و کار آفلاین و سنتی هم هستید به کمک این افزونه می‌توانید مدیریت هر دوی آن‌ها را به بهترین نحو انجام دهید.

Point of Sale for WooCommerce

از آن‌جایی که این افزونه منحصرا برای ووکامرس طراحی شده، نیاز به هیچ‌گونه API جانبی در آن مشاهده نمی‌شود. همچنین یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این افزونه امکان ارائه کد تخفیف به مشتریان وفادار است.

Hike

دنیای تجارت دچار تحولات بنیادین شده و با اطمینان می‌توان گفت که با تغییر رفتار مصرف کننده و گسترش اقتصاد، کسب و کار شما نیز متحول خواهد شد. بنابراین با استراتژی‌های فروش خود را با این تغییرات همسو کنید.

افزونه Hike یک ابزار عالی برای بیزنس‌هایی است که کسب و کار خرده‌فروشی خود را با تجارت‌ الکترونیک ادغام کرده‌اند. این پلاگین امکان دسترسی به اطلاعات مشتریان، موجودی کالاها و کاتالوگ محصولات را برای شما فراهم می‌کند.

Hike

با کمک Hike می‌توانید موجودی کالاهای خود را به طور خودکار از Hike به WooCommerce یا بالعکس همگام‌سازی کنید. فروش، خرید و هر معامله دیگری فوراً در هر 2 پلتفرم به‌روزرسانی می‌شود. گزینه‌ای هم برای بررسی پروفایل‌های مشتریان فعلی و جدید نیز در اختیار خواهید داشت.

FooSales

با این پلاگین می‌توانید کسب و کار خود را از هر نقطه جهان مدیریت کنید. این سیستم POS به صورت خودکار موجودی محصولات، سفارش‌ها و داده‌های مشتریان را با WooCommerce همگام‌سازی می‌کند.

FooSales

با FooSales  می‌توانید سفارشات جدید را ایجاد، لغو و ارائه کنید. در مورد سفارش‌های گذشته، بازپرداخت و مجموع فروش روزانه گزارشات دقیقی داشته باشید همچنین می‌توانید سفارشات آنلاین و آفلاین را برای برنامه ریزی کمپین‌های بازاریابی آینده فیلتر کنید.

FooSales چندین گزینه پرداخت دارد و با چاپگرها و اسکنرهای محبوب ادغام می شود تا فروشگاه آنلاین شما را به یک کسب و کار خرده فروشی در سطح سازمانی تبدیل کند.

سخن پایانی

امروزه اینترنت و یکی از مهم‌ترین مدل‌های ارتباطی در آن، یعنی شبکه جهانی وب، تغییرات اساسی در زندگی و روابط بین انسان ها ایجاد کرده است. یکی از مهم‌ترین روابط بین انسان‌ها، روابط تجاری است. وب با امکانات فوق العاده اش، روابط تجاری انسان‌ها را تغییر داده است. یعنی، تکنولوژی وب نه تنها مرزها و فواصل جغرافیایی را حذف کرده، بلکه اختلافات زمانی، ملیتی و زبانی را نیز برداشته است. به طوری که افراد می‌توانند بر روی بستر اینترنت، بدون خروج از منزل از هر جای دنیا محصولات و خدماتشان را خرید و فروش کنند.

با توجه به گسترش اینترنت و پیدایش مفاهیم و ابزارهای کاربردی در این زمینه، به نظر می‌رسد بهترین راه برای دست یافتن به مزیت رقابتی و کسب درآمد، بهره بردن از ظرفیت های اینترنت می باشد. از این رو می توان کسب و کاری پویا و چابک در عرصه کشوری، منطقه‌ای و حتی جهانی داشت.

بدون دانستن یک خط کدنویسی، دامنه مورد نظر خود را خریداری کرده و پس از آن با تهیه هاست وردپرس و ووکامرس اولین گام را برای ورود به دنیای ecommerce بردارید. سپس با  بهره‌گیری از سیستم مدیریت محتوای وردپرس وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرده و با نصب افزونه ووکامرس آن را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید.

در این مسیر اگر به مشکلی برخورد کردید، کافی است با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

نمایش بیشتر

الهه براتی

هر احساسی داشته باشم، عشق به نویسندگی در من ثابت است. دوست دارم هرچه که می‌بینم ترسیم کنم؛ حال می‌خواهد به زبان کلمات باشد یا به زبان تصویر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا