آموزش های وردپرسخدمات میزبانی وبسرویس ها و خدمات

افزونه وردپرس Snapshot Pro | افزونه بکاپ گیری وردپرس

پشتیبان گیری سریع در Google Drive، OneDrive و Dropbox با استفاده از Snapshot Pro

شرکت‌های هاستینگ به طور روزانه از سرویس‌های خود بک‌آپ تهیه می‌کنند اما افزونه‌ای مانند Snapshot Pro می‌توانند بک‌آپ شما را در دیسک ابری ذخیره کنند.

با افزونه Snapshot Pro WordPress ، می‌توانید با خیال راحت، نسخه پشتیبان‌ را در پلتفرم‌های Google Drive، OneDrive  و Dropbox ایجاد و ذخیره کنید.

به لطف Snapshot Pro، ذخیره کردن نسخه‌های پشتیبان هاست وردپرس در دیسک ابری ظرف چند ثانیه انجام می‌شود.

بکاپ وردپرس خارج از هاست میزبانی

اگر هاست شما هک شود یا کلا هاست از دسترس خارج شود و اطلاعات روی هاست در دسترس نباشد عملا به بکاپ های سایت خود نیز دسترسی نخواهید داشت.

افزونه Snapshot Pro وردپرس امکان بکاپ گرفتن از وردپرس در خارج از فضای هاست سایت را فراهم می‌کند. بنابراین شما می‌توانید علاوه بر هاست سایت خود، بکاپ‌ها را در یک هاست دیگر نیز داشته باشید. همچنین محبوب ترین فضاهای ذخیره سازی ابری نیز در افزونه اسنپ شات وردپرس پشتیبانی می شوند.

اسنپشات پرو ابزاری جهت ایجاد بکاپ های بهینه و کارامد برای وردپرس است. با استفاده از این افزونه، ایجاد نسخه های بکاپ از سایت شما به شکل چشمگیری آسان تر می‌شود. اسنپ شات پرو به شما اجازه می‌دهد برای وبسایت خود بکاپ‌های اتوماتیک تنظیم کرده و آن‌ها را به صورت ریموت به محلی قابل اعتماد ارسال کنید.

بک آپ با تنظیمات زمان بندی شده

یکی از مسائلی که در بکاپ گیری مهم است، انتخاب موارد و دوره بکاپ گرفتن از هر کدام می باشد. برای مثال بکاپ از دیتابیس وردپرس یکی از موارد بسیار مهم و اساسی سایت می باشد. فایل‌ها و اسناد سایت نیز از موارد دیگر مهم در بک آپ گرفتن محسوب می‌شوند. برای یک سایت که با تراکنش‌های مالی در ارتباط است شاید نیاز به بکاپ گیری ساعتی از اطلاعات دیتابیس باشد. همچنین سایت‌هایی که تولید محتوای سنگینی دارند، فایل ها و دیتابیس ارزشمندی دارند که مرتبا باید از آن ها نسخه پشتیبان تهیه کرد. انتخاب یک استراتژی مناسب برای بکاپ گیری از سایت وردپرس بسیار مهم است.

افزونه Snapshot Pro وردپرس با در اختیار قرار دادن ابزارهای کامل مورد نیاز برای بکاپ گیری، هر نوع برنامه ریزی را برای شما فراهم می کند. مثلا می توانید با افزونه بکاپ سایت وردپرس به صورت هفتگی از فایل های سایت و همچنین بکاپ گیری روزانه از دیتابیس وردپرس، اطلاعات خود را همیشه امن نگاه دارید.

ویژگی‌های Snapshot Pro

برخی از این ویژگی‌های این پلاگین عبارتند از:

  • امکان تولید بکاپ‌های افزایشی امن
  • پشتیبانی از بکاپ گیری اتوماتیک و زمانبندی بکاپ
  • امکان ارسال بکاپ به مقصد ریموت
  • امکان ارسال اعلان ایمیلی
  • پشتیبانی از وایت لیبل رابط کاربری افزونه
  • قابلیت بازگردانی بکاپ ها با یک کلیک
  • پشتیبانی از فضای ابری amazon S3، دراپ باکس، گوگل درایو
  • استفاده از این Addon رایگان نیست.

نکته بسیار مهم

همان طور که گفتیم تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات سایت بسیار مهم است. بک‌آپ گیری از هاست معمولا توسط شرکت‌های هاستینگ به صورت روزانه انجام می‌شود اما چنانچه احتیاج به بک گیری منظم و ساعتی باشد چه باید کرد؟

2 راه پیش روی شماست. استفاده از افزونه‌ها. که معمولا رایگان نیستند! اما طرز کار ساده‌ای دارند یا خرید هاست بک آپ و تهیه نسخه پشتیبان از طریق سرویس های میزبانی وب.

با توجه به این برای خرید افزونه باید به صورت ارزی و معمولا دلاری اقدام به خرید کنید، این راه مقرون به صرفه نخواهد بود. بنابراین با خرید یک هاست بک آپ خیال خود را بابت حفاظت از اطلاعات خود راحت کنید و البته هزینه بسیار کم‌تری بپردازید.

بیشتر بخوانید:

آموزش ویدئویی خرید هاست بک آپ



منبع:

How to Quickly Backup to S3, Google Drive, OneDrive and Dropbox Using Snapshot Pro

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا