خدمات میزبانی وبرمز ارزسرویس ها و خدماتکسب و کار اینترنتی

آیا سرور مجازی ترید خطرناک است؟

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین توصیه‌ها به تریدرهای حرفه‌ای خرید سرور مجازی است. اگر با سرور مجازی یا VPS آشنایی ندارید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:


https://hostida.com/blog/%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%86-trade-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%da%86%d9%87-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%db%8c/

سرور مجازی ( VPS ) چیست؟

Virtual Private Server یا سرور اختصاصی مجازی در طی فرآیند مجازی‌سازی به یک سرویس با دسترسی آنلاین همیشگی و پرسرعت تبدیل شده‌ است. پیش‌تر در وبلاگ هاستیدا به طور کامل به سوال «VPS چیست» پاسخ داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات عمیق‌تر به این مطلب مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:


https://hostida.com/blog/what-is-vps/

سرور مجازی ترید چیست؟

همان‌ طور که در بخش قبلی اشاره شد، سرور مجازی سرعت بسیار بالا و دسترسی آنلاین همیشگی دارد.

سرور مجازی ترید یا VPS ترید ، نوعی سرور مجازی است که برای بهترین عملکرد در بازارهای مالی بهینه‌سازی شده است و آسان‌ترین و سریع‌ترین گزینه برای انجام معاملات در بازارهای مالی خارجی است.

وی‌پی‌اس ترید برخلاف سرورهای فیزیکی، همیشه روشن و قابل دسترس است.از طرف دیگر برخی کشورها از سمت برخی پلتفرم‌ها و صرافی‌ها با محدودیت مواجه هستند.

مثلاً بایننس به IP ایران اجازه فعالیت نمی‌دهد. بنابراین کاربران ایرانی نیاز دارند آی پی یک کشور مجاز را به صورت ثابت در اختیار داشته باشند. این ‌جاست که سرور مجازی ترید به معامله‌گران می‌آید و این موانع را از سر راه بر می‌دارد.

مزایای سرور مجازی Trade

استفاده از این سرویس نسبت به سایر گزینه‌ها چند مزیت اصلی دارد:

دسترسی همیشگی

وارن بافت میلیارد معروف معتقد است تا وقتی نتوانید در خواب پول دربیاورید هرگز ثروتمند نخواهید شد!

سرور مجازی ترید به عنوان یک فریم‌ورک آنلاین می‌تواند در صورت قطعی برق و حتی اگر آنلاین نباشید؛ کار کند. کافی است تنظیمات فریم‌ورک را با کمک پشتیبانی میزبانی راه‌اندازی کنید.

بنابراین همیشه در درسترس است و حتی در رختخواب هم به شما امکان کسب درآمد می‌دهد.

عدم وجود Slippage

احتمال ایجاد تاخیر بین زمان ثبت سفارش شما و انجام معامله Slippage نام دارد. مسلما اگر در این فواصل ناخواسته، قیمت‌ها تغییری بکنند که مطلوب شما نیست بسیار سرخورده خواهید شد.

تریدرهای حرفه‌ای ساعت‌ها به انتظار لحظات حساس می‌نشینند و آخرین چیزی که نیاز دارند به تاخیر افتادن معامله و Slippage است.

به کمک Trade Vps معاملات بسیار سریع‌تر از ویندوز کامپیوتر اجرا می‌شود  بنابراین Slippage در صرافی رخ نمی‌دهد و هر اقدامی درست همان لحظه‌ای که تصمیم‌اش را می‌گیرید انجام می‌شود.

امنیت بالا

سرورهای مجازی به دلیل محدودیت دسترسی کاربران و امکان استفاده از توزیع‌های لینوکس برای کاهش آسیب‌پذیری، امنیت بسیار بالایی دارند.

نحوه انتخاب بهترین VPS برای ترید

پیش از خرید سرور مجازی ترید حتما به این نکات توجه کنید:

محل نگهداری سرورها

از آن‌جایی که برخی صرافی‌های ارز دیجیتال ، محدودیت‌هایی برای همکاری با برخی کشورها دارند؛ بسته به نوع بازاری که در آن فعالیت می‌کنید، کشور مقصد را انتخاب کنید.

مثلا به این نکته توجه کنید که سرور مجازی فرانسه و هلند بهترین عملکرد را برای ترید در بایننس دارد. اما همین پلتفرم احراز هویت با مدارک را برای سرورهای آلمان ضروری می‌‌داند.

کشورهای تحت تحریم مالی مثل ایران از سمت بایننس و فارکس مسدود هستند پس خرید سرور مجازی ایران برای ترید اصلا مناسب نیست.

منابع مورد استفاده

منابع مورد نیاز برای  سطح متوسط ترید، رم ۴ گیگ و CPU ۲ هسته‌ای است. اما اگر احتیاج به نصب نرم‌افزارهای کمکی روی سرور دارید این میزان بالاتر می‌رود.

در صورتی که در ابتدا سرویسی کم‌تر از حد نیاز خود دریافت کرده‌اید، جای نگرانی وجود ندارد. سرور مجازی هاستیدا قابلیت ارتقا دارد و می‌توانید با ارسال یک تیکت به تیم پشتیانی منابع خود را افزایش دهید.

سیستم عامل

حتما می‌دانید که VPS معمولاً سیستم عامل‌های ویندوز یا لینوکس ارائه می‌شود.

اما  سرور مجازی لینوکس عملکرد بهتر و سرعت بیشتری و امنیت بالاتری نسبت به سرورهای مجازی ویندوز دارد و بنابراین گزینهٔ بهتری برای خرید VPS ترید است.

سرور مجازی ترید را از کجا بخریم؟

در این نوشتار متوجه شدیم که سرور مجازی ترید به هیچ عنوان خطری برای معامله‌گران ندارد و عملکرد آن‌ها را به شدت بهبود می‌دهد.

پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه سرور مجازی آلمان یا سرور مجازی فرانسه شرکت هاستیدا را انتخاب کنید چرا که سرویس‌های این شرکت از دیتاسنتر Hetzner و OVH و با استفاده از مجازی ساز قدرتمند KVM با منابع ۱۰۰ درصد اختصاصی و ترافیک نامحدود ارائه می‌شود. این سرور ها تمامی نیاز های شما را برای ترید پوشش خواهند داد.

جهت اطلاعات بیشتر حتما مقاله زیر را مطالعه کنید:


https://hostida.com/blog/how-to-have-forex-vps/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا