آموزشخدمات میزبانی وبسرویس ها و خدمات

آموزش تصویری اتصال به vps با گوشی آیفون ( iOS )

اپلیکیشن Remote Desktop یا اپ ریموت دسکتاپ یکی از بهترین ویژگی‌های موجود در آیفون است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی به رایانه شخصی خود با سیستم‌عامل ویندوز و یا مک‌‌ از طریق اتصال به صورت ریموت دسترسی داشته باشند. در این مقاله اتصال vps در سیستم عامل iOS را به شما می آموزیم

اپ Remote Desktop مخصوص به کاربران ویندوز و مک‌ است و برای استفاده از آن، کاربران باید از نرم‌افزار اجازه دهنده برای ارتباط با رایانه خود استفاده کنند. این نرم‌افزار فقط برای ارتباط با کامپیوتر خود شما پوشش دارد و هیچ دسترسی دیگری به کامپیوتر شما ندارد.

با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به صورت بی‌دردسر و به سادگی به کامپیوتر خود از طریق دستگاه آیفون دسترسی داشته باشند. این ویژگی مخصوصا برای کاربرانی که به کامپیوتر خود از راه دور و از محل‌هایی که به اینترنت متصل هستند، نیاز دارند، بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید:

آموزش جا به جایی اطلاعات بین دو گوشی آیفون


اپ Remote Desktop، یکی از ساده‌ترین اپلیکیشن‌های ریموت دسکتاپ است و فقط به چند کلیک ساده نیاز دارد تا از رایانه شخصی شما روی رایانه شما به راحتی و با سرعت دسترسی پیدا کند. همچنین، این اپلیکیشن دارای یک واسط کاربری ساده است که افراد جدید به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

جستجوی فایل‌ها، سریال و یا محتویات دیگری از کامپیوتر خود، آسان‌سازی کارهای ونترپایز ویا اجرای نرم‌افزارهای مورد علاقه‌ی خود دیگر مزایای این اپلیکیشن است. همچنین، این اپ همچنین می‌تواند برای یک کاربری که به تازگی فقط آیفون خود خریداری کرده است، بسیار کمک‌کننده باشد.

 

بیشتر بخوانید:

چگونه به چت‌بات بینگ در آیفون دسترسی پیدا کنیم؟


اگر به اتصال سرور مجازی از طریق آیفون علاقمند شده اید، پیشنهاد میکنیم ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا