دانلود

دانلود برنامه auto clicker (اتو کلیکر) برای ویندوز

در این مقاله از هاستیدا به موضوع دانلود برنامه auto clicker اتو کلیکر جهت نصب در سرور ویندوز بورس به همراه آموزش تصویری تنظیمات قرار داده شد است.

این نرم افزار کمک بسیاری جهت سر خطی زدن به فعالان بورس خواهد کرد و قادر خواهند بود درخواست‌های خود را سر یک ساعت مشخص به صورت اتوماتیک ثبت نمایند. برای مثال شما می‌توانید پس از نصب و اجرای آتو کلیکر در سرور بورس خود، تعریف نمایید که از ساعت ۸ تا ۸:۱۰  بر روی این نقطه از مرورگر کلیک شود.

توجه داشته باشید که در نرم افزار Auto Clicker در هر ثانیه نباید بیش از ۳ کلیک تعریف نمایید.

جهت خرید سرور مجازی بورس می‌توانید وارد صفحه مربوطه شده و یکی از پلن‌های ارائه شده را  خریداری نمایید و سپس این نرم افزار را بر روی VPS ویندوز خریداری شده نصب نمایید. سرور بورس هاستیدا یک سرور مجازی ایران  است که با سیستم عامل ویندوز ۱۰ ارائه می‌شود. لازم به ذکر است هیچ گونه محدودیتی در نصب این نرم افزار وجود ندارد و علاوه بر سرورهای ایرانی میتوانید آن را بر روی سرور مجازی خارج هم نصب نمایید.

 

دانلود برنامه auto clicker (اتو کلیکر) :

 

دانلود دانلود برنامه auto clicker

حجم فایل :  ۶۰۰ کیلوبایت

پسورد فایل‌ فشرده : www.hostida.com

اگر شما از فعالان بورس در ایران هستید و نیاز به خرید سرور مجازی با سرعت بالا دارید خرید سرور های مجازی داخل ایران هاستیدا را پیشنهاد میدهیم.

 

همچنین پیشنهاد میکنیم اگر علاوه بر بورس ایران در بازار جهانی فارکس فعالیت دارید، مقالات زیر را مطالعه نمایید تا تمام پیش نیاز هایی که برای فعالیت در فارکس نیاز دارید را در اختیار داشته باشید

چطور یک سرور مجازی فارکس داشته باشیم ؟

دانلود متاتریدر ۴ و ۵ برای ویندوز و اندروید

نمایش بیشتر

صبا رشیدی

سلام، من صبا رشیدی هستم. حدودا ۸ سال هستش در زمینه تولید محتوا و سئو فعالیت میکنم و در حال حاضر به عنوان سرپرست واحد تولید محتوا شرکت هاستیدا مشغول به کار هستم.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا