دانلودرمز ارز

دانلود متاتریدر ۴ و ۵ | متاتریدر ویندوز و اندروید

متاتریدر نرم افزاری است که سیستم های ترید گوناگون را به یگدیگر متصل میکند و از طریق آن میتوانید در ویندوز ، دستگاه اندرویدی ، مکینتاش و IOS خود به ترید در پلتفرم های تریدی که از طریق MetaTrader به یکدیگر وصل کرده اید بپردازید. در این پست به بررسی نسخه های ۴ و ۵ نرم افزار متاتریدر خواهیم پرداخت. همچنین امکان دانلود هر دو نسخه MetaTrader برای تمامی سیستم عامل ها با لینک مستقیم فراهم شده است.

نرم افزار متاتریدر اکثرا توسط فعالان بازار فارکس مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانند بروکری که قصد انجام معامله با آن است را انتخاب نمایند. این نرم افزار در دو نسخه MT4 و MT5 توسط شرکت روسی MetaQuotes Software ارائه شده است و یک نرم افزار بسیار قدرتمند اقتصادی محسوب میشود.

با کمک MetaTrader می توانید تنظیمات مربوط به بازار Stop Order و Stop Loss را انجام دهید. همچنین با استفاده از Expert Adviser میتوانید معاملات را به صورت خودکار بر اساس پارامترهای مناسب انجام دهید.

MetaTrader

تفاوت نسخه ۴ و ۵ متاتریدر چیست ؟

تفاوت اصلی این دو نسخه در زبان MetaQuotes است. در نسخه ۴ از زبان MQL4 و در نسخه ۵ از زبان MQL۵ استفاده شده است. همچنین در MetaTrader نسخه ۵ یک تقویم فاندامنتال (Fundamental) قرار داده شده است که اندیکاتور های (Indicator) خاصی را نشان می دهد و تست کردن بر اساس ورودی را امکان پذیر میکند. لیست برخی از تفاوت های این دو نسخه از نرم افزار متاتریدر به شرح زیر میباشد

  • تعداد سفارشات قابل اجرا در نسخه ۴ سه عدد و نسخه ۵ چهار عدد میباشد
  • تعداد سفارشات معلق در نسخه ۴ چهار عدد و در نسخه ۵ شش عدد است
  • تعداد اندیکاتور ها در نسخه ۴ متاتردیر ۳۰ عدد و در نسخه ۵ این نرم افزار ۳۸ عدد است
  • نسخه ۴ Metatrader شامل ۳۳ ابزار تحلیل و نسخه ۵ شامل ۶۸ ابزار تحلیل میباشد
  • نسخه ۴ این نرم افزار در بروکر ها قابل دسترس تر است
  • کار با نسخه ۴ آسان تر از نسخه ۵ متاتریدر میباشد

اگر شما از فعالان بازار فارکس هستید و برای نصب متاتریدر نیاز به یک vps ویندوز قدرتمند دارید ابتدا پیشنهاد میکنیم مقاله چطور یک سرور مجازی فارکس داشته باشیم که در وبلاگ هاستیدا منتشر شده است را مطالعه نمایید و سپس بر اساس نیاز های خود اقدام به خرید VPS آلمان یا VPS فرانسه با سیستم عامل ویندوز نمایید. لازم به ذکر است به اصطلاح به این سرور های مجازی سرور فارکس گفته میشود.

اگر شما از نسخه ۵ MetaTrader استفاده میکنید جالب است بدانید که از طریق لینک زیر میتوانید بدون نصب نرم افزار از نسخه تحت وب آن استفاده نمایید.

نسخه تحت وب متاتریدر ۵

MetaTrader for Forex

در ادامه میتوانید نرم افزار MetaTrader را برای سیستم عامل های مختلف دانلود نمایید

دانلود نسخه ۴ متاتریدر ویندوز 

دانلود نسخه ۴ متاتریدر میکنتاش

دانلود نسخه ۴ متاتریدر لینوکس

دانلود نسخه ۴ متاتریدر اندروید

——————————————

دانلود ورژن ۵ MetaTarder ویندوز 

دانلود ورژن ۵ MetaTrader میکنتاش

دانلود ورژن ۵ MetaTrader اندروید

 

نمایش بیشتر

صبا رشیدی

سلام، من صبا رشیدی هستم. حدودا ۸ سال هستش در زمینه تولید محتوا و سئو فعالیت میکنم و در حال حاضر به عنوان سرپرست واحد تولید محتوا شرکت هاستیدا مشغول به کار هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا