اینترنت و شبکهسرویس ها و خدمات

دامنه fit. بهترین پسوند برای کسب و کارهای مربوط به ورزش و تناسب اندام

در عصر حاضر سلامت و تناسب اندام بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. اگر یک باشگاه بدنسازی دارید، تجهیزات ورزشی میفروشید، یک مربی شخصی هستید، یا دستورالعمل هایی درباره سلامتی در وبلاگ خود ارسال می کنید، ثبت دامنه با این پسوند کوتاه و جذاب به کاربران کمک می کند تا شما را پیدا کنند.

اما چرا باید بجای پسوند‌های شناخته شده‌تری مثل .com به سراغ این پسوند دامنه برویم؟ در ادامه دلایل این کار را شرح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

ثبت دامنه .fit

این دامنه جزو دامین‌های جدید شرکت ICANN است که با مدیریت شرکت Minds + Machines خدمات فوق‌العاده‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد. خوشبختانه ثبت دامنه .fit برای تمام اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز است و هیچ محدودیت جغرافیایی برای ثبت آن وجود ندارد. در حال حاضر این دامنه به دلیل قرار گرفتن در لیست دامنه‌های ویژه، هزینه بیشتری نسبت به سایر دامنه‌های عمومی برای ثبت و تمدید دارد اما به دلیل تخصصی بودن، این هزینه اضافی کاملا قابل توجیه است.

این پسوند دامین به خودی خود توضیح دهنده شغل و تخصص شما است و نیازی به توضیح اضافه درباره وب سایت خود ندارید. بهترین حوزه‌هایی که می‌توانند از این پسوند استفاده کنند عبارتند از:

  • بهداشت و سلامت
  • زیبایی و سبک زندگی
  • ورزش

بیشتر بخوانید:

با تاریخچه دامنه های اینترنتی آشنا شوید


مزایای ثبت دامنه .fit

دامنه .fit یک انتخاب مناسب برای مربی‌های بدن‌سازی خصوصی، سالن های بدنسازی، مراکز کاهش وزن، وب‌سایت‌های مخصوص ویدئوهای تمرینی و تمام وب سایت ها و وبلاگ‌های سلامتی و تمرینات ورزشی در فضای مجازی است. در واقع با ثبت این دامنه به روشنی به کاربران اعلام می‌کنید که کسب و کار شما مرتبط با تناسب اندام است.

fit

قوانین ثبت دامنه .fit

قوانین ثبت این دامین مشابه سایر دامین‌ها است و محدودیت خاصی برای ثبت آن وجود ندارد. قوانین عمومی ثبت دامنه عبارتند از:

  1. نام دامنه باید حداقل 3 کارکتر و حداکثر 63 کارکتر باشد.
  2. نام دامنه می‌تواند شامل حروف کوچک انگلیسی (a-z)، اعداد انگلیسی و خط تیره باشد.
  3. حرف اول و حرف اخر نام دامنه نمی تواند خط تیره (Hyphen) باشد.
  4. استفاده از سایر کارکترها (بجز موارد مجاز اعلام شده در موارد بالا) در نام دامنه غیر مجاز است.

بیشتر بخوانید:

معرفی دامنه xyz. و قوانین ثبت و خرید آن



سخن پایانی…

خرید دامنه fitness هیچ محدودیتی برای افراد ندارد و همه اشخاص یا گروه ها می‌توانند با ثبت دامنه fitness در حوزه تناسب اندام و سلامتی فعالیت داشته باشند. دامنه fitness یک نام دامنه جدید و عالی برای باشگاه بدنسازی، مربیان شخصی و تمام افرادی که در حوزه تناسب اندام فعالیت می‌کنند، است و تاثیر زیادی بر سئو و نتایج موتور جستجو گوگل در این زمینه دارد و با ثبت این دامنه علاقه‌مندان به راحتی به وب سایت شما دسترسی خواهند داشت.

در این مقاله به معرفی پسوند دامنه .fit پرداختیم. آینده اینترنت، نام‌های دامنه جدید و دقیقی با پسوندهایی است که مشتریان را قبل از بازدید از وب سایت شما، از نوع فعالیت شما آگاه می‌کند. با ثبت دامنه مناسب، خود را به عنوان یک پیشرو در صنعت تثبیت کرده و بازاریابی آنلاین خود را تقویت کنید. فراموش نکنید در هاستیدا با ثبت دامنه مورد نظر خود فقط یک کلیک فاصله دارید!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا