آموزشآموزش های وردپرس

تغییر آدرس ورود به مدیریت وردپرس (wpadmin)

تصور کنید یک هاست وردپرس تهیه کرده اید و تصمیم دارید وب‌سایت خود را بر روی آن راه اندازی نمایید. ابتدا اقدام به نصب وردپرس می‌کنید، پس از نصب با ورود به مدیریت وردپرس یا همان پنل ادمین وردپرس شروع به اعمال تغییرات و آماده سازی وب‌سایت خود می‌کنید، موردی که باید به آن توجه داشته باشید تا در همین ابتدای کار دچار مشکل نشوید آدرس کنترل پنل ادمین وردپرس است که با تغییر دادن این آدرس می‌توانید امنیت وردپرس خود را بسیار بالا ببرید و کنترل پنل وب‌سایت خود را از دسترس عموم خارج کنید، اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ با نصب افزونه رایگان WPS Hide Login به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. در ادامه همراه ما باشید تا نصب این افزونه و روش استفاده از آن را بیاموزید.

چگونه WPS Hide Login را نصب کنیم؟

نصب این افزونه هم مانند دیگر افزونه‌ها به راحتی و همانطور که در مقاله “نصب افزونه در وردپرس” به آن اشاره کردیم می‌توان انجام داد، فقط کافیست به قسمت افزونه‌ها وردپرس وارد شویم و پس از پیدا کردن افزونه WPS Hide Login آنرا نصب و فعال کنیم.


مقالات مرتبط :

1 . آموزش نصب افزونه در وردپرس

2 . وردپرس چیست

3 . ووکامرس چیست

4 . نصب وردپرس روی ساب دامین در سی پنل


چگونه مسیر پنل ادمین را با استفاده از WPS Hide Login تغییر دهیم؟

پس از نصب پلاگین کافیست با وارد شدن به قسمت افزونه‌ها و سپس بخش افزونه‌های نصب شده افزونه WPS Hide Login را از لیست پلاگین‌های خود بیابید و با کلیک بر روی دکمه تنظیمات وارد بخش مورد نظر برای اعمال تغییرات شوید.

ورود به مدیریت وردپرس

setting

پس از وارد شدن به قسمت تنظیمات همانند تصویر زیر صفحه را اسکرول کنید تا به قسمت WPS Hide Login برسید. در قسمت آدرس ورود می‌توانید آدرسی که مدنظر دارید به عنوان صفحه ورود به مدیریت وردپرس یا ورود به کنترل پنل وردپرس قرار دهید را وارد کنید و سپس بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات اعمال گردد.

تغییر آدرس ورود به مدیریت وردپرس

از این پس دیگر با آدرس قدیمی و پیشفرض نمی‌توان وارد کنترل پنل وردپرس شد، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در صورت وارد کردن آدرس قبلی با خطا یا به اصطلاح صفحه 404 رو به رو می‌شوید.

تغییر آدرس ورود به مدیریت وردپرس

به همین سادگی و سرعت توانستیم آدرس ادمین وردپرس یعنی wpadmin را تغییر دهیم و سطح امینت WordPress را تا حد زیادی ارتقا بخشیم.

نمایش بیشتر

ارغوان تهرانی

ارغوان تهرانی هستم، حدود ۵ سال است که در حوزه تولید محتوا فعالیت می‌کنم. علاقه زیادی به وب گردی و مطالعه مقالات حوزه IT دارم. در کنار فعالیت‌های تولید محتوا و سئو، علاقه زیادی به یادگیری مباحث هاستینگ دارم و در تلاش خواهم بود تا تجربیات و معلوماتم در این حوزه را با مخاطبین وبلاگ هاستیدا به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا