برنامه نویسی و طراحی سایتبهینه سازی (SEO)

دامنه fashion. برای چه وب سایت هایی مناسب است؟

تمدن بشری در دوران‌های مختلف با پوشش‌‌های گوناگونی همراه بوده است و در هر دوران با توجه به شرایط و امکانات که وجود داشته است نوع لباس پوشیدن افراد نیز متفاوت بوده است.

امروزه با پیشرفت‌های زیادی که در صنعت مد و پوشاک شکل گرفته است، در تنوع و نوع لباس تغییرات زیادی ایجاد شده و برای تمامی افراد با هر سن و جنسی پوشاک تولید می‌شود تا همه بتوانند از این صنعت مهم و پر رونق استفاده کنند.

اکثر تولیدی‌ها، صنایع پوشاک و فعالان در این حوزه، اعم از لباس فروشی‌ها و فروشگاهای لباس به صورت سنتی در این عرصه فعالیت دارند و اطلاع ندارند که چه بازار گسترده و بزرگی را بدون داشتن وب‌سایت پوشاک از دست داده‌اند.

در صورتی که شما جزو فعالین حوزه پوشاک هستید و قصد راه اندازی وب سایت دارید، بهترین پسوند دامنه برای شما بدون شک دامنه .fashion است.

معرفی دامنه fashion.

پسوند دامنه fashion.  یک دامنه سطح بالا یا  Top Level Domain است که از سال 2015 دسترس همگان قرار گرفته است. خرید دامنه .fashion برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی مجاز بوده و بدون محدودیت جغرافیایی در سرتاسر جهان قابل خریداری است.

با این که این دامنه توسط شرکت ICANN معرفی شده اما در حال حاضر توسط شرکت مطرح Minds+Machines کنترل و مدیریت می‌شود.

توجه داشته باشید که درست است که این دامنه برای همه قابلیت ثبت دارد اما به دلیل قرارگیری در دسته دامنه‌های ویژه، نسبت به سایر دامین‌ها قیمت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید:


https://hostida.com/blog/domain-shop/

طراحان لباس و خانه‌های مد می‌توانند با انتخاب دامنه fashion. محصولات خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارند. مدل‌ها یا آژانس‌های مدلینگ، خیاط‌ها، تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم آرایشی، تولید کنندگان کفش و لباس زیر هم می‌توانند از این دامنه استفاده کنند.

این پسوند فرصت همکاری با طراحان، بوتیک ها و دیگر فعالان این حوزه را افزایش می‌دهد چرا که کاربران به محض دیدن نام وب سایت به ماهیت کار شما پی می‌برند.

همچنین می تواند قدرت استایلیست ها، اینفلوئنسرها و ارائه دهندگان اخبار را در موضوعات مرتبط با مد افزایش دهد. علاوه بر این، عکاسان، هنرمندان دیجیتال و برنامه‌ریزان رویدادهای تخصصی مد و زیبایی می‌توانند از داشتن یک وب‌سایت fashion. نهایت استفاده را ببرند.

Top Level Domain چیست؟

همانطور که پیشتر اشاره شد، ممکن است در هنگام خرید هاست و دامین و یا خرید سرور مجازی، با عبارت Tld برخورده کرده باشید. TLD اختصاری است که برای دامنه سطح بالا (top-level domain) استفاده می‌شود. (برای اطلاعات بیشتر به مقاله دامین چیست | آشنایی با پسوندهای مختلف دامنه مراجعه نمایید)

TLD در واقع آخرین بخش از نام دامنه پس از نقطه (Dot) نهایی است و همچنین به عنوان پسوند دامنه نیز شناخته شده می‌شود. یک مثال واضح از TDL در دامنه hostida.com، عبارات com است که به عنوان TLD شناخته می‌شود.

قیمت دامنه برای پسوند‌های مختلف TLD متفاوت است و حتی برخی پسوندها نیاز به شرایط و ضوابط خاصی برای ثبت دارند.

بیشتر بخوانید:


https://hostida.com/blog/13-tips-for-choosing-the-perfect-domain-name/

چه کسانی از دامنه fashion. استفاده می کنند؟

در حال حاضر بیش از 10000 دامنه  fashion. وجود دارد که عمدتاً در اختیار متخصصان صنعت مد است. این دامنه توسط طراحان مد، مدل‌ها و عکاسان برای نمایش نمونه کارها استفاده می شود. همچنین در میان وبلاگ نویسان زیبایی و مد که می خواهند در این صنعت نامی دست و پا کنند، محبوب است.

.fashion

طراحان شخصی دوز می توانند با ثبت firstnamelastname.fashion به جای استفاده ازدامنه‌های TLD عمومی، نام تجاری منحصر به فرد خود را با مد و زیبایی پیوند بزنند.

پسوند دامین FASHION. را می‌توان برای بوتیک‌های آنلاین، وبلاگ‌های مد و وب‌سایت‌های خبری، راهنمای سبک زندگی و استایل و هر کاربرد دیگری از کلمه «مد» استفاده کرد. حتی می توانید یک آدرس ایمیل جدید با نام دامنه .FASHION برای خود ایجاد کنید.

چرا دامنه fashion. را انتخاب کنید؟

مانند بسیاری از صنایع، مد نیز به شدت تحت تاثیر اینترنت و فضای مجازی است. طراحان می‌توانند ایده‌های منحصربه‌فرد خود را از تولید تا توزیع و فروش محصولات از طریق وب با همگان به اشتراک گذارند و در این میان انتخاب پسوند fashion. یک انتخاب بسیار هوشمندانه تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:


https://hostida.com/blog/domain-fit/

سخن پایانی

تمایل استفاده از خدمات آنلاین در میان مردم روز به روز درحال گسترش است، زیرا اشخاص دوست دارند بدون صرف کردن وقت زیادی محصولات و کالای مورد نظرشان را تهیه کنند.

زمانی که شما در صنعت پوشاک و لباس فعالیت می‌کنید و اقدام به راه‌اندازی یک وب‌سایت پوشاک می‌نمایید، این فضا را برای مشتریانتان ایجاد کرده‌اید که از طریق وب‌سایت شما بتوانند هر پوشاکی را که نیاز داشته باشند تهیه کنند و بدون اتلاف کردن وقت زیادی آن را در اختیار داشته باشند.

شما نیز به عنوان یک فروشنده یا تولید کننده پوشاک زمانی که اقدام به طراحی سایت کنید، قادر خواهید بود تا محصولاتتان را برای تمامی افراد در هر کجا که هستند به نمایش بگذارید و از طریق وب‌سایت مشتریان زیادی را جذب کنید.

با پسوند دامنه fashion.  برای وب سایتتان می‌توانید برند خود را در ذهن‌ها جاودانه کنید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا