ویندوز

4 نرم افزار تقویت صدا در ویندوز 11

ویندوز 11 قابلیت‌های جدیدی دارد که می‌توانید از آنها برای ارتقای کیفیت صدای سیستم استفاده کنید. گرچه کیفیت صدا به سخت‌افزار هم بستگی دارد اما با این گزینه‌ها می‌توانید از سخت‌افزار و نرم‌افزار سیستم خودتان به بهترین شکل استفاده کنید.

4 نرم افزار تقویت صدا در ویندوز 11

چه از ویندوز خود برای شرکت در جلسات، بازی یا تماشای برنامه های تلویزیونی استفاده کنید، صداست که یکی از مهمترین بخش های این عملکردها است. بنابراین، اگر کیفیت صدا در حد مطلوب نباشد، تجربه شما در استفاده از ویندوز ۱۱ را خراب می کند.

تنظیم صدا در ویندوز 11

چندین راه برای بلندتر کردن صدا در ویندوز 11 وجود دارد:

  • از Volume Mixer استفاده کنید: ولوم میکسر ویندوز 11 چند گزینه اضافی برای افزایش حجم صدا به شما می‌دهد.
  • بسیاری از صفحه‌کلیدها دارای کنترل‌های صدا هستند. معمولاً دکمه‌های افزایش، کاهش و بی‌صدا کردن صدا در این کیبوردها وجود دارد.
  • از Action Center استفاده کنید: اگر روی نماد speech bubble در نوار وظیفه در پایین سمت راست کلیک کنید، کنترل‌های سریعی را برای تنظیم صدا و سایر تنظیمات پیدا خواهید کرد.
  • از Settings استفاده کنید: با این‌که برای تنظیم صدا با setting کمی سخت است اما گزینه‌های بسیار بیشتری در اختیار شما می‌گذارد.
  • استفاده از برنامه‌های تقویت صدا: ابزارهای صوتی تخصصی مثل پخش ویدیو یا اکولایزرهای مستقل گزینه‌های خوبی هستند. تعداد کمی از این ابزارها باعث افزایش حجم بیش از 100٪ می شود.

شایان ذکر است که بسته به دستگاه خروجی صوتی که استفاده می‌کنید، برخی از این روش‌ها ممکن است کار نکنند یا متفاوت عمل کنند. با این حال، شما می‌توانید صدا را به طور مستقل برای برنامه‌های مختلف تنظیم کنید.

بهترین تقویت کننده های صدا برای  ویندوز 11

FxSound Enhancer

FxSound Enhancer

نرم افزار FxSound Enhancer با دارا بودن یک محیط کاربری قویی به همراه گرافیک عالی به خوبی تمامی نیازهای شما را در زمینه ابزار تقویت صدا در پخش به خوبی بر آورده می‌کند. بی شک پس از استفاده از FxSound Enhancer دیگر به هیچ نرم افزار دیگری نیاز نخواهید داشت چرا که نرم افزار FxSound Enhancer به خوبی توانسته است تمامی ابزارهای مورد نیاز برای کار بر روی ابزار تقویت صدا در پخش را برای شما فراهم آورد. از ویژگی های اساسی نرم افزار FxSound Enhancer می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما در زمنیه ابزار تقویت صدا در پخش اشاره کرد. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می‌توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای ابزار تقویت صدا در پخش برای خود داشته باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FxSound Enhancer
امكان پشتیبان گیری  و بازیابی الگوهای شخصی
10 باند تحلیل طیف های صوتی
پشتیبانی از صدای فراگیر
جستجوی پیشرفته DSP بهبود صدا
قابلیت پشتیبانی از تمام مدیا پلیرها
بهینه سازی صدای بلندگوها و هدفون
قدرت پردازش حالت های صوتی
دارای پوسته های زیبا
ایستگاه از پیش تنظیم پشتیبان گیری و بازگردانی
صرفه جوئی در فضا با حالت واسط مینی
رابط كاربر ساده و آسان

Ashampoo Music Studio

Ashampoo Music Studio

Ashampoo Music Studio یک نرم افزار جامع است که ابزارهای مختلفی را برای مدیریت و ویرایش فایل های موسیقی شما ارائه می دهد. این برنامه برای ویرایش و تبدیل صدا طراحی شده است، اما برای تقویت صدای فایل های صوتی نیز استفاده می‌شود.

ابزارهای مختلفی برای ویرایش فایل های موسیقی از جمله برش، کپی، چسباندن و میکس آهنگ‌های صوتی در این نرم افزار ارائه می‌شوند.

همچنین این برنامه از فرمت های مختلف فایل های صوتی از جمله3 MP، WMA، OGG و FLAC پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد فایل های موسیقی خود را به فرمت های مختلف تبدیل کنید.

برخی از ویژگی‌هایی که ما دوست داشتیم:

  • ضبط صدا
  • بهینه سازی صدا
  • ریپینگ و رایت سی دی صوتی
  • تبدیل صدا

Letasoft Sound Booster

Letasoft Sound Booster

این برنامه همانند آمپلی فایر اضافی عمل نموده و صدای بلندگو کامپیوتر شما پخش نشود و اگر صدای در حل پخش از برنامه مورد استفاده شما آنقدر کم است که نمی‌توانید به راحتی آن را بشنوید، این برنامه کاربردی می‌تواند مشکل شما را حل کند.

نرم‌افزار Sound Booster صدای پخش شده از بلندگوهای کامپیوتر شما را افزایش می‌دهد. این قابلیت هنگامی کاربرد دارد که یک فایل صوتی یا ویدیویی با درجه صدای پایین‌تر از حد استاندارد ضبط شده است و شما می‌خواهید آن را گوش دهید.

سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
امکان افزایش 500 درصدی صدای تمامی برنامه‌ها.
قابلیت کنترل درجه صدای کنونی با استفاده از اسلایدر کشویی System Tray.
امکان اختصاص دادن کلید‌های میانبر برای تنظیم درجه صدا.
پشتیبانی از زبان‌های انگلیسی و روسی.
امکان کاهش تمامی اختلال‌های صوتی.

DeskFX

DeskFX

DeskFX Free Audio Enhancer Software راهی ساده برای ایجاد افکت های صوتی و اورجینال می باشد. با این برنامه می توانید کنترل صدایی که از هدفون یا اسپیکرهای کامپیوتر شما خارج می شود را در اختیار بگیرید. این نرم افزار قادر به تقویت کردن صدا می باشد. بنابرین صدهایی بلندتر یا نرم تر خواهید شنید. DeskFX Free Audio Enhancer Software قادر است اطلاعات فایل صوتی شما را در قالب گرافیکی یا پارامتری نشان دهد. این نرم افزار مجموعه گسترده ای از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. DeskFX Free Audio Enhancer Software دارای preset های متنوعی است که کار شما را بسیار آسان می کند. از این اپلیکیشن می توانید برای استریم کردن موسیقی ها استفاده کنید.

DeskFX Free Audio Enhancer Software دارای اکولایزر قدرتمندی می باشد که اضافه کردن افکت های مختلف را برای شما امکان پذیر می کند. می توانید preset های خود را طراحی کنید. می توانید ظاهر اکولایزر را گرافیکی، یا پارامتری کنید. منطقه دلخواه فایل صوتی خود را انتخاب کنید و سپس افکت های مورد نظرتان را به آن اضافه نمایید. DeskFX Free Audio Enhancer Software قادر به اضافه کردن اکو به صدا، reverb کردن، اضافه کردن لرزش، و بسیاری دیگر از افکت ها می باشد.

خلاصه مطلب

اجرای نکات بالا باید به شما در بهبود کیفیت صدا در ویندوز 11 کمک کند. اگرچه ما فقط در مورد ویندوز 11 صحبت کردیم، می توانید از تمام نکات بالا برای بهبود کیفیت صدا در ویندوز 10 و سرور مجازی ویندوز هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 


https://hostida.com/blog/what-is-windows-server/

منبع:

4 Best Volume Boosters For Windows 11 [Free & Paid]

 

نمایش بیشتر

الهه براتی

هر احساسی داشته باشم، عشق به نویسندگی در من ثابت است. دوست دارم هرچه که می‌بینم ترسیم کنم؛ حال می‌خواهد به زبان کلمات باشد یا به زبان تصویر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا