خدمات میزبانی وبدانلودسرویس ها و خدمات

دانلود رایگان مجازی ساز VMware Fusion Pro 13.0.1

مجازی سازی سیستم عامل در مکینتاش

نرم‌افزار VMware Fusion Pro 13.0.1 یک نرم‌افزار مجازی‌سازی برای سیستم‌عامل مک است که امکان اجرای سیستم‌‌عامل‌های دیگر مانند ویندوز، لینوکس، سیستم‌عامل‌های سرور، برنامه‌های جاوا و … را به صورت همزمان با سیستم‌عامل مک فراهم می‌کند. این نرم‌افزار برای محیط‌های توسعه، تست و تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

لینوکس یا ویندوز ؟ چگونه بهترین سیستم عامل را انتخاب کنیم؟


مزایای نرم افزار VMware Fusion Pro 13.0.1

  1. امکان اجرای سیستم عامل های مختلف: VMware Fusion Pro به شما اجازه می دهد تا سیستم عامل های مختلف را بر روی یک کامپیوتر واحد اجرا کنید. این به شما اجازه می دهد تا از برنامه ها و ابزارهایی که فقط برای یک سیستم عامل خاص موجود هستند استفاده کنید.

  2. امنیت بیشتر: VMware Fusion Pro این امکان را به شما می دهد که سیستم عامل های مختلف را در یک محیط ایزوله شده اجرا کنید. این به شما اطمینان می دهد که هر چیزی که در یک سیستم عامل اجرا می شود، تنها تاثیر خود را بر روی آن سیستم عامل خواهد داشت و سیستم عامل دیگر ایمن خواهد ماند.

  3. امکان اجرای برنامه های Windows بر روی Mac: با استفاده از VMware Fusion Pro، شما می توانید برنامه های Windows را بر روی Mac اجرا کنید. این به شما اجازه می دهد تا از برنامه هایی که فقط برای Windows ارائه می شوند استفاده کنید، بدون نیاز به نصب یک سیستم ویندوز جداگانه در کامپیوتر Mac خود.

  4. مدیریت آسان: VMware Fusion Pro به شما امکان مدیریت ساده تر و موثر تر  سرور مجازی را می دهد. همچنین، شما می توانید ماشین های مجازی را به راحتی و از راه دور از طریق VMware vSphere یا VMware Workstation Pro مدیریت کنید.

  5. طراحی شده برای کاربران حرفه ای: VMware Fusion Pro با قابلیت های پیشرفته مانند اجرا از راه دور، مجازی سازی GPU و پشتیبانی از حافظه زیاد، برای کاربران حرفه ای طراحی شده است. این نرم افزار قابلیت هایی را به شما می دهد که به شما کمک می کند تا به دقت بیشتری کار کنید و پروژه های پیچیده تر را به راحتی مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید:

لینوکس یا ویندوز ؟ چگونه بهترین سیستم عامل را انتخاب کنیم؟


دانلود نرم افزار VMware Fusion Pro 13.0.1

نرم افزار VMware Fusion Pro 13.0.1 یک ابزار مجازی سازی قدرتمند برای مک است که به کاربران اجازه می دهد سیستم عامل های مختلفی را شبیه سازی کنند و در آن ها کار کنند.

برای دانلود کلیک کنید

نحوه کار نرم افزار VMware Fusion Pro 13.0.1

نرم افزار VMware Fusion Pro 13.0.1 یک ابزار مجازی سازی قدرتمند برای مک است که به کاربران اجازه می دهد سیستم عامل های مختلفی را شبیه سازی کنند و در آنها کار کنند. در زیر نحوه کار با این نرم افزار را می توانید بیاموزید:

1- در ابتدا نرم افزار را دانلود کرده و نصب کنید. سپس VMware Fusion Pro را اجرا نمایید.

2- با کلیک بر روی گزینه “New” یک ماشین مجازی جدید را ایجاد کنید.

3- نام، مکان، نوع سیستم عاملی که می خواهید را انتخاب کنید.

4- بعد از تنظیمات ماشین مجازی، برای آن قابلیت اجرای سیستم عامل را فراهم می کنید.

5- پس از انتخاب سیستم عامل، محل نصب آن را تعیین کرده و فایل سیستم عامل را با استفاده از VMware Fusion Pro بارگذاری کنید.

6- تنظیمات بیشتری مانند سایز حافظه و سخت افزار های اضافی با استفاده از گزینه های موجود در نرم افزار، تعیین کنید.

7- سپس ماشین مجازی را آغاز کنید و با سیستم عاملی که می خواهید برای آن کار کنید، همکاری کنید.

8- پس از اتمام کار با ماشین مجازی، آن را خاموش کنید.

به این ترتیب می توانید بسیاری از کارهای خود را انجام دهید و از مزایای استفاده از مجازی ساز VMware Fusion Pro 13.0.1 بهره مند شوید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا