اینترنت و شبکهسرویس ها و خدمات

شرایط، ویژگی‌ها و کاربرد دامنه cooking.

فرقی نمی‌کند یک آشپزهای حرفه‌ای باشید یا بلاگر غذا؛ دامنه cooking. کلید جادویی ورود شما به جهان بی حد و مرز فناوری است. همین امروز وب‌سایت جدیدی با دامنه cooking. ثبت کنید و با چاشنی خلاقیت، هنر خود را به جهانیان عرضه کنید.

خلاقیت یک آشپز، حد و مرزی ندارد. او ابزارهایی در اختیار دارد که می تواند با حواس انسان بازی کند، آنها را تقویت کرده و به سطح بالاتری برساند.

تهیه غذا توسط آشپز می تواند مجرایی برای تبلور حالتی خالی که در آن ذهن انسان وارد دنیایی خاص و وصف نشدنی می شود ایجاد کرده و سفری به سوی کشف مجدد خود و ایجاد چشم اندازهای جدید را امکان پذیر کند.

شناخت این قدرت، آشپزی را به یک تجربه واقعاً معنوی و روحانی تبدیل می کند. همانطور که دعاها، انرژی روحانی ما را برای جوان شدن به کیهان منتقل می کنند، بخشی از شخصیت، خواسته ها و شادی های ما نیز در غذایی که تهیه می کنیم منتقل می شود.

کاربرد دامنه cooking.

با ثبت پسوند دامنه cooking. می‌توانید، دستورالعمل‌ها، برنامه‌های غذایی، عکاسی از غذا و سایر موارد مرتبط با غذا و آشپزی را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

رستوران‌ها هم می‌توانند با ثبت این  دامین وب‌سایتی به یادماندنی را با دامنه‌ی خاص صنعت خود، ایجاد کنند. پس به طور کلی  ثبت این دامنه برای آشپزها، فروشندگان لوازم آشپزخانه، آموزشگاه های آشپزی و هر نوع فعالیت مرتبط با آشپزی فرصتی استثنایی است.

آموزش آنلاین آشپزی با دامنه cooking.

یک غذای خوب می‌تواند حال آدم را از این رو به آن رو بکند. معمولاً کسانی که عاشق خوراکی‌های خوب هستند، آشپزی کردن را هم دوست دارند و از پختن غذای مورد علاقه‌شان خوشحال می‌شوند.

با این حال کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که آشپزی را دوست داشته باشد و به کلاس آموزش آشپزی برود؛ دلیلش هم واضح است، در این شلوغی دنیای امروزی کمتر وقت آزاد پیدا می‌کنیم و اگر هم فرصتی داشته باشیم ترجیح می‌دهیم از برنامه‌ها و کتاب‌های آموزش آشپزی استفاده کنیم.

اما اگر فرصت بهتری برای یاد گرفتن طرز تهیه انواع خوراکی‌های خوشمزه باشد چه؟ اگر تا به امروز به دنبال راهی بودید تا بدون گذاشتن وقت رفت و آمد و هزینه‌های گزاف در کلاس‌های آشپزی شرکت کنید، این صفحه همان جایی است که با راه‌حل مشکلتان آشنا می‌شوید: دوره آنلاین آشپزی.

کلاس های آنلاین آشپزی این امکان را به وجود می‌آورند تا بدون نیاز به ترک خانه و با وسایل خودتان پختن انواع خوراکی‌ها را فرا بگیرید. تنوع رویدادهای آشپزی آنلاین در هیچ کتاب و برنامه‌ای نمی‌گنجند.

اگر هم یک آشپز حرفه‌ای هستید و می‌خواهید هنر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، کافی است وب سایتی با دامنه cooking. ثبت کنید و آموزشگاهی به وسعت جهان داشته باشید!

بیشتر بخوانید:

چگونه بدون دانش کدنویسی وب‌سایت آموزشی بسازیم؟



دامنه ویژه cooking. یکی از دامنه‌هایی است که ICANN در این سال‌های اخیر آن را معرفی کرده و مورد توجه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه آشپزی و صنایع وابسته به آن قرار گرفته است. این دامنه ویژه که توسط Minds + Machines کنترل و مدیریت می‌گردد ، قوانین ثبت این دامنه را به همان شکل قوانین ثبت دامنه عمومی و با کمی تغییرات ارائه داده و هیچ محدودیت جغرافیایی برای آن اعمال نکرده است. از این رو برای ثبت این دامنه تمام کاربران جهان می‌توانند اقدام کنند اما به دلیل قرار گرفتن در لیست دامنه‌های ویژه تنها باید هزینه بیشتری را نسبت به سایر دامنه‌های عمومی پرداخت کنند.

شرایط  و ویژگی‌های دامنه cooking.

دامنه ویژه cooking. توسط ICANN معرفی شده و به شدت مورد توجه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه آشپزی و صنایع وابسته به آن قرار گرفته است.

در حال حاضر مدیریت و کنترل این دامین بر عهده شرکت Minds + Machines است. این شرکت قوانین ثبت این دامنه را به همان شکل قوانین ثبت دامنه عمومی و با کمی تغییرات ارائه داده و هیچ محدودیت جغرافیایی برای آن اعمال نکرده است اما به دلیل قرار گرفتن در لیست دامنه‌های ویژه کاربران باید هزینه بیشتری را نسبت به سایر دامنه‌های عمومی پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید در مورد کلاس‌های آنلاین یودمی Udemy بدانید!



 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا