آموزشخدمات میزبانی وبسرویس ها و خدمات

آموزش تصویری خرید سرور مجازی

 

آموزش خرید سرور مجازی (VPS)

در این مقاله قصد داریم آموزش خرید سرور مجازی ایران و  vps خارج را خدمت شما همراهان گرامی ارائه نماییم، جهت خرید یک سرور مجازی پرسرعت و امن همراه ما باشید.

سرور یا ماشین مجازی چیست؟

سرور مجازی هاستیدا در واقع کامپیوتری مجازی در بستر اینترنت است. شما میتوانید روی این‌گونه سرور ها آزادی عمل داشته و سیستم عامل های مختلفی را نصب کنید و همچنین در زمان لازم، دسترسی این را دارید که ماشین مجازی خود را ریستارت، خاموش و روشن کنید. سرور های مجازی هاستیدا در دو دسته سرور لینوکس و سرور ویندوز ارائه میشوند. بر روی وی پی اس های هاستیدا میتوانید تمامی نسخه های ویندوز و توزیع های مختلف لینوکس را بر اساس نیاز خود نصب نمایید.

برای آشنایی کامل‌تر با VPS میتوانید به مقاله آموزشی سرور مجازی چیست ؟ مراجعه کنید.

قدم اول آموزش خرید سرور مجازی

ابتدا به حساب کاربری هاستیدا خود وارد شوید.

 

صفحه اول هاستیدا

‌قدم دوم

وارد منوی سرویس‌ها و سپس وارد بخش سفارش سرویس جدید شوید.

ورود به منوی سفارش سرویس

پس از ورود به بخش سفارش سرویس جدید برای مشاهده پلن‌های VPS فرانسه ، VPS آلمان ، VPS هلند و VPS ایران، وارد منوی مربوطه شوید.

ورود به منوی سرور مجازی ایران هاستیدا

قدم سوم

بعد از ورود به این بخش شما قادر به مشاهده پلن‌های خرید سرور مجازی (VPS (Virtual Private Server خواهید بود.

با انتخاب هر کدام از پلن ها بسته به نیاز خود می‌توانید آن را خریداری نمایید، و بلافاصله بعد از پرداخت ماشین مجازی شما آماده استفاده خواهد بود.مشاهده و انتخاب پلن های سرور مجازی ایران هاستیدا

بعد از انتخاب پلن مورد نظر روی دکمه سفارش دهید کلیک نموده، و سپس تنظیمات خواسته شده را تکمیل نمایید.

انتخاب سیستم عمل سرور مجازی و دوره پرداخت آن

قدم چهارم

در این قسمت اطلاعات فردی و مالی خود را بازبینی یا وارد نمایید و دکمه تکمیل سفارش را بزنیدبازبینی اطلاعات و تسویه حساب - آموزش خرید سرور مجازی ایران

در صورت اطمینان از سفارش ثبت شده با زدن دکمه تسویه حساب، اقدام به پرداخت صورت حساب خود کرده و طی چند دقیقه ماشین مجازی خود را تحویل بگیرید.

بازبینی سفارش و پرداخت نهایی - آموزش خرید سرور مجازی ایران

تبریک ! شما موفق شدید آموزش خرید سرور مجازی ایران را به آخر برسانید. در صورتی که سوالی در مورد روش خرید سرور مجازی در ذهن خود دارید، میتوانید از طریق شماره تماس ۷۸۳۷۲ از کارشناسان  هاستیدا مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نمایش بیشتر

ارغوان تهرانی

ارغوان تهرانی هستم، حدود ۵ سال است که در حوزه تولید محتوا فعالیت می‌کنم. علاقه زیادی به وب گردی و مطالعه مقالات حوزه IT دارم. در کنار فعالیت‌های تولید محتوا و سئو، علاقه زیادی به یادگیری مباحث هاستینگ دارم و در تلاش خواهم بود تا تجربیات و معلوماتم در این حوزه را با مخاطبین وبلاگ هاستیدا به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا