خدمات میزبانی وبسرویس ها و خدمات

سرور مجازی بورس چیست ؟ | معرفی کاربردها و مزایا سرور بورس

سرور مجازی بورس چیست ؟

سرور مجازی بورس چیست !!! واژه‌ای که این روز ها زیاد به گوش شما رسیده است، با من همراه باشید تا هر آن‌چه در مورد خرید سرور مجازی بورس ( VPS بورس ) نیاز است بدانید را به شما آموزش دهم.

در معاملات بورس اینکه خریدار یا فروشنده درخواستش اول صف خرید یا فروش قرار بگیرد بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه کاربران بورس بتوانند این امکان را که اصطلاحا به آن سر خطی زدن می‌گویند داشته باشند نیاز به اینترنتی دارند که سرعت آن بالا باشد و در حین انجام معاملات حتی برای یک ثانیه هم قطع نشود.

اینترنت‌های خانگی و همراه ممکن است به دلایل مختلفی این بستر را برای کاربران فراهم نکنند و در معاملات انجام شده اختلال ایجاد نمایند. پس باید به دنبال زیرساختی گشت که ۱: سرعت آن بسیار بالا است، ۲: احتمال قطعی آن زیر یک درصد باشد. این دو خواسته‌ی کاربران بورس با استفاده از اینترنتی برآورده خواهد شد که از یک دیتاسنتر تامین می‌شود، به این دلیل که در یک دیتاسنتر تامین اینترنت از چند درگاه ارتباطی مختلف انجام می‌شود و در صورت قطع شدن هر یک از درگاه‌ها، اینترنت به صورت اتوماتیک بر روی یک لینک دیگر فعال خواهد شد.

بنابراین شما باید یک کامپیوتر در دیتاسنتر داشته باشید، سیستم عامل ویندوز یا لینوکس بر روی آن نصب نمایید، سپس از دیتاسنتر برای کامپیوتر خود یک عدد آی‌پی اجاره نمایید و از داخل منزل یا محل کار به کامپیوتر خود در دیتاسنتر متصل شوید. حتما شما در حال فکر کردن به سختی‌های انجام این پروسه هستید و این سوال در ذهن شما به وجود آمده است که اگر قرار است من در نهایت با اینترنت خودم به این کامپیوتر( سرور بورس ) متصل شوم پس انجام این کار چه دلیلی دارد؟! در ادامه به سوالات شما در مورد سرور مجازی بورس چیست پاسخ خواهیم داد.

 

دلایل استفاده از سرور بورس

دلیل اتصال سرور مجازی بورس با اینترنت خانگی چیست ؟

دلیل اول : در نظر بگیرید با استفاده از سیستم خانگی خود در حال ثبت یک درخواست خرید یا فروش سهم در سایت کارگزار بورس هستید و ناگهان اینترنت شما قطع می‌شود، پس در این حالت طبیعتا شما انجام معامله در زمان مورد نظر را از دست داده‌اید! حال در نظر بگیرید این درخواست را در مرورگر سرور بورس خود ثبت کرده‌اید و اینترنت شما قطع می‌شود، به دلیل اینکه اینترنت سرور بورس شما همچنان متصل است، درخواست شما در حال انجام شدن است و با موفقیت به اتمام می‌رسد، شما هم می‌توانید پس از اینکه اینترنتتان متصل شد مجددا به سرور بورس خود متصل شوید و نتیجه معامله را مشاهده نمایید.

دلیل دوم : اینترنت خانگی یا اینترنت همراه شما سرعت بسیار کمتری نسبت به کامپیوتری که در دیتاسنتر است دارد، به این دلیل که پورت اتصالی که دیتاسنتر در اختیار شما قرار می‌دهد بیش از یک گیگابیت در ثانیه سرعت دارند، در حالی که اینترنت شما ممکن است حداکثر تا ۵۰ مگابیت در ثانیه سرعت داشته باشد.

برای راه اندازی سرور مجازی بورس چه کاری باید انجام شود ؟

با توجه به این که مراحل راه‌اندازی سناریو ای که در این مقاله برای شما عنوان شد بسیار زمان‌بر، پر‌‌‌ هزینه و دشوار است، شرکت‌های میزبانی وب این زیرساخت را برای کاربران بورس فراهم کرده‌اند. به همین جهت شرکت‌های هاستینگ یک سرور مجازی یا یک سرور اختصاصی را برای متقاضی آماده می‌نمایند و در اختیارش قرار می‌دهند. باید توجه داشته باشید که این سرور حتما باید در کشور ایران میزبانی شود زیرا در معاملات بورس هرچه پینگ تایم شما پایین‌تر باشد شانس بیشتری در انجام معاملات خواهید داشت. شرکت هاستیدا امکان خرید سرور بورس ( VPS بورس ) را برای مشترکین خود فراهم کرده است که در ادامه مقاله سرور مجازی بورس چیست به تشریح این سرویس می‌پردازم.

 

سرور بورس هاستیدا

سرور بورس هاستیدا

برای اینکه شما بتوانید با خیال راحت به انجام معاملات بورسی خود بپردازید، هاستیدا سریع‌ترین و ارزا‌ن‌ترین راه حل را برای شما در نظر گرفته است، استفاده از ماشین مجازی بورس ایران راه حل رفع تمام دغدغه‌های شما است! امیدواریم در این مقاله سرور مجازی بورس چیست به سوالات شما پاسخ داده باشیم.

VPS بورس ایران ما در مجهز ترین دیتاسنتر کشور ایران ارائه می‌شوند، منابع سخت افزاری و پهنای باند اختصاصی به شما تخصیص می‌دهند، پینگ تایم بسیار پایین و پایداری دارند و ارتباط شما را با دنیای اینترنت با استفاده از پورت اتصال ۱۰ گیگابیت ممکن می‌سازند.

با توجه به اینکه شما برای اتصال به سایت کارگزار خود فقط نیاز به یک سیستم عامل ویندوز با یک مرورگر (مانند گوگل کروم) دارید، نیازی نمی‌باشد سرور های خیلی قوی و گران قیمت خریداری نمایید و پلن‌های ارزان قیمت VPS ایران تمامی نیاز های شما را برطرف خواهند کرد. با توجه به اینکه شما برای این نیاز به یک سرور ویندوزی نیاز دارید در هنگام خرید سرور بورس سیستم عامل سرور مجازی خود را یکی از نسخه‌های ویندوز سرور انتخاب نمایید.

در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره در مورد خرید بهترین سرور بورس داشته باشید می‌توانید با شماره ۷۸۳۷۲-۰۲۱ تماس حاصل نمایید و از کارشناسان واحد فروش هاستیدا مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نمایش بیشتر

صبا رشیدی

سلام، من صبا رشیدی هستم. حدودا ۸ سال هستش در زمینه تولید محتوا و سئو فعالیت میکنم و در حال حاضر به عنوان سرپرست واحد تولید محتوا شرکت هاستیدا مشغول به کار هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا