آموزشسرویس ها و خدمات

آموزش ویدئویی خرید هاست بک آپ

فضای پشتیبان یا هاست Backup چیست؟

آیا تاکنون نگران از دست رفتن و پاک شدن اطلاعات ذخیره شده روی سرور خود بوده‌اید؟ همانطور که در مقاله توضیح سرویس‌های میزبانی خدمت شما همراهان گرامی توضیح دادیم، اطلاعات و فایل‌های ضروری وب‌سایت روی فضای میزبان سایت شما ذخیره می‌شود. گاها افراد با وجود سرویس‌های بک آپ که از طرف سرویس دهندگان ارائه می‌شود، همچنان نگران از دست رفتن اطلاعات وب‌سایت یا سرور خود هستند. راه رفع این نگرانی تنها خرید یک فضای بک آپ یا فضای پشتیبان ایران است. در این آموزش قصد داریم روش آموزش خرید فضای بک آپ یا هاست بک آپ را خدمت شما همراهان گرامی آموزش دهیم.

در هاستیدا این امکان برای کاربران فراهم شده است که پس از خرید یک سرویس بک آپ همیشه نسخه پشتیبان از سایت و سرور خود را بروز کنند و دیگر نگرانی از دست رفتن اطلاعات یا مواردی اینچنینی نداشته باشند.


مطالب مرتبط :

1 . آموزش تهیه بکاپ از هاست سی پنل

2 . آموزش کار با افزونه jetbackup

3 . آموزش ساخت ایمیل در سی پنل

4 . انواع کنترل پنل هاست چیست


چگونه هاست Backup ایران را سفارش دهیم؟

 

برای خرید این سرویس ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود-به-حساب-کاربری

بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود، باید ابتدا وارد منوی سرویس‌ها و سپس به قسمت سفارش سرویس جدید وارد شوید.

شروع-سفارش

پس از وارد شدن به قسمت سفارش سرویس جدید، از منوی سمت راست مطابق تصویر وارد بخش فضای پشتیبان ایران شده، و با توجه به نیاز خود یکی از پلن‌های موجود را انتخاب کنید و روی دکمه سفارش دهید کلیک نمایید.

ورود-به-صفحه-ثبت-سفارش-فضای-backup-بکاپ

در این صفحه در صورتی که دامنه‌ای از قبل ثبت کرده‌اید یا تمایل به انتقال دامینی از شرکتی دیگر را دارید و حتی تصمیم به ثبت دامنه چیست جدید را دارید با انتخاب گزینه مربوط سفارش خود را پیش ببرید. و به صفحه تنظیمات دوره پرداخت منتقل شوید.

انتخاب-دامین-انتقال-یا-ثبت-آن-جهت-خرید-فضای-بکاپ

در این صفحه پس از انتخاب دوره پرداخت هاست Backup خود و کنترل خلاصه سفارش روی دکمه ادامه کلیک نمایید.

انتخاب-دوره-پرداخت-فضای-backup-بکاپ

در این صفحه پس از بازبینی مجدد سفارش خود و در صورت اطمینان از خرید، روی دکمه تسویه حساب کلیک نمایید.

تسویه-حساب-فضای-بکاپ

در این بخش شما اطلاعات فردی، مالی و همچنین قوانین را مشاهده خواهید کرد، در صورت عدم وجود مشکل در اطلاعات نمایش داده‌شده، پس از تایید قوانین روی دکمه تکمیل سفارش کلیک نمایید و به درگاه پرداخت منتقل خواهید شد.

بازبینی-اطلاعات-فردی-مالی-قوانین

تبریک ! شما موفق به خرید یک فضای بک آپ ایران یا هاست بک آپ شدید، در صورتی که سوالی در مورد سرویس خریداری شده در ذهن خود دارید، کارشناسان ما به صورت 24 ساعته و در تمام روز های سال آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

نمایش بیشتر

ارغوان تهرانی

ارغوان تهرانی هستم، حدود ۵ سال است که در حوزه تولید محتوا فعالیت می‌کنم. علاقه زیادی به وب گردی و مطالعه مقالات حوزه IT دارم. در کنار فعالیت‌های تولید محتوا و سئو، علاقه زیادی به یادگیری مباحث هاستینگ دارم و در تلاش خواهم بود تا تجربیات و معلوماتم در این حوزه را با مخاطبین وبلاگ هاستیدا به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا